اسکوچیچ به خاطر یک پرسپولیس قانون شکنی کرد

اسکوچیچ به خاطر یک پرسپولیس قانون شکنی کرد

اسفند 1392 لیست تیم ملی ایران برای حضور در دو دیدار مقدماتی جام جهانی اعلام شد و نام محمدحسین کنعانی زادگان به میان آمد.

اما مدافع تیم ملی به دلیل مشکل حاشیه ای از حضور در دو بازی دوستانه ملی محروم شد. در واقع با دستور کمیته استیناف، روش برداشتن کنعانیان تغییر کرد. در همان زمان اما در خصوص دلیل دعوت کنعانی ها به تیم ملی عنوان شد که وی در مسابقات رسمی منعی برای همراهی تیم ملی ندارد!

حالا باز هم با اعلام لیست جدید تیم ملی شاهد ماجرای مشابهی هستیم. محمدحسین کنعانی زادگان برای بازی دوستانه مقابل کانادا به اردوی تیم ملی دعوت شد اما بر اساس تصمیم کمیسیون استیناف دو جلسه از همراهی تیم ملی در بازی های دوستانه منع شد.

این بار دیگر بازی رسمی نیست و کنعانی ها با تصمیم کمیته اخلاق نمی توانند مقابل کانادا بازی کنند و سهمیه ایران به راحتی در این سفر می سوزد! سرمربی تیم ملی اما در این بین چه وظایفی دارد؟

خواه اسکوچیچ یا فدراسیون فوتبال بدنه ها و کمیسیون های قضایی آنها را بپذیرند. او ابتدا باید تکلیفش را روشن کند، اما با توجه به عملکرد اسکوچیچ و دعوت کنعانی ها به تیم ملی در همه شرایط (حتی با محرومیت صریح از حضور در بازی های دوستانه)، به این نتیجه می رسیم که او دچار مشکلاتی شده است. و مشکلات قانونی نیست و هر طور که صلاح بداند کار خود را انجام می دهد. سوالی که البته در نوع برخورد او با مهدی طارمی و حذف نامش از لیست تیم ملی کاملا متفاوت بود!

احتمالاً دراگان اسکوچیچ کمیسیون انضباطی، کمیسیون استیناف و به طور کلی قوه قضائیه فدراسیون فوتبال را که کنعانی ها را به تیم ملی دعوت می کند با وجود محرومیت از حضور در دو بازی دوستانه قبول ندارد!

دیدگاهتان را بنویسید