برجسته ترین عضو گردان سلطنتی بریتانیا/عکس

شینکین چهارم، بز رسمی سومین هنگ سلطنتی ولز، آخرین بز در لیست بزهایی است که به عنوان طلسم خوش شانسی برای هنگ سلطنتی ولز خدمت کرده اند.

به گفته موزه سلطنتی ولز، سنت استفاده از بز به عنوان یک طلسم خوش شانسی به سال 1775 برمی گردد. یک بز ولگرد در جریان “نبرد هیل بنکر” در جنگ انقلاب آمریکا وارد میدان شد و در نهایت نیروهای ارتش را رهبری کرد. هنگ سلطنتی ولز خارج از میدان نبرد.

داستان دیگری از سنت نگهداری از بز به عنوان طلسم خوش شانسی به جنگ کریمه (1853-1856) برمی گردد. یک سرباز از هنگ پیاده نظام 41 ولز که از سرمازدگی رنج می برد، از بز برای گرم شدن استفاده می کند. علاوه بر این، این بز با صداهایی که می دهد، فعالیت نیروهای گشت روسی را به سرباز هشدار می دهد و می تواند به موقع به سایر نیروها اطلاع دهد.

پس از جنگ کریمه، ملکه ویکتوریا از هنگ های بازگشته از آن جنگ بازدید کرد. 41 هنگ پیاده نظام ولز یکی از آنها بود که طلسم بز خود را به نمایش می گذاشت. در این جلسه ملکه ویکتوریا اعلام کرد که پس از مرگ این بز، یکی از بزهای گله سلطنتی جایگزین وی خواهد شد.

بزها، که به عنوان طلسم خوش شانسی عمل می کنند، دارای شماره و درجه هنگ هستند – شنکین چهارم تیرانداز است – و می توانند مانند یک سرباز معمولی ترفیع و تنزل رتبه پیدا کنند. به عنوان مثال، یکی از این بزها به دلیل حمله به یک درامر در مراسم رژه تولد ملکه الیزابت دوم، از سرجوخه به تفنگدار تنزل یافت.

بزهایی که در گردان سوم پادشاه ولز خدمت می کنند نیز واجد شرایط هستند. این پول معمولاً صرف مراقبت از محل زندگی، پوشاک و غذای حیوان می شود. همچنین به آنها یک مربی رسمی داده می شود که از بز مراقبت و آموزش می دهد تا وظایف خود را در طول مراسم به درستی انجام دهد.

طبق سنت پایه گذاری شده توسط ملکه ویکتوریا، در صورت مرگ یک بز طلسم خوش شانس، نامه ای از هنگ سلطنتی ولز به پادشاه بریتانیا ارسال می شود که در آن به او اطلاع داده می شود و اجازه انتخاب یک بز جدید را می گیرد. . 4th Rifleman Shenkin که در حال حاضر در گردان سوم ارتش سلطنتی ولز خدمت می کند، اولین حضور عمومی خود را در روز ملی نیروهای مسلح 2018 انجام داد.

برجسته ترین عضو گردان سلطنتی بریتانیا/عکس

تصاویری از متنوع ترین عضو گردان سلطنتی بریتانیا

تصاویری از متنوع ترین عضو گردان سلطنتی بریتانیا

تصاویری از متنوع ترین عضو گردان سلطنتی بریتانیا

تصاویری از متنوع ترین عضو گردان سلطنتی بریتانیا

دیدگاهتان را بنویسید