برخی از مربیان از رتبه بندی معلمان آسیب دیده اند

برخی از مربیان از رتبه بندی معلمان آسیب دیده اند
حجت الاسلام سید کاظم موسوی گفت: علاوه بر حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در استان اردبیل و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی و دیدار با فعالان اقتصادی، وزیر اقتصاد، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت بازرگانی و رئیس کل بانک مرکزی به عنوان اعضای هیئت عالی رتبه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس را در این سفر همراهی می کنند.

وی افزود: در برخی شهرستان ها مانند نمین به دلیل وجود تعداد کافی واحدهای تولیدی در این شهرستان با مشکل بیکاری جدی مواجه نیستیم اما تلاش می شود واحدهای راکد به چرخه تولید بازگردند.

حرکت رتبه بندی معلمان قانع کننده نیست

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با استقبال و تجلیل از زحمات معلمان به ویژه در ایام ولیعهد افزود: بر ارتقای حقوق معلمان تاکید داریم و امیدواریم قانون جامع اجرایی شود. ، با وجود آن این کار ما را راضی نمی کند.

وی گفت: جالب اینجاست که برخی از معلمان می گویند از این رتبه بندی متضرر شده اند و ما آمادگی داریم بخشی از مراحل قانونی این حوزه را اصلاح کنیم.

حجت الاسلام موسوی با انتقاد از کوتاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق های بازنشستگی در سه ماه گذشته افزود: تمرکز ما بر این است که در اسرع وقت تصمیماتی برای مستمری بگیران و حقوق آنها بر اساس ارتقای جایگاه آنها صادر شود. .

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه پس از سه ماه حکم بازنشستگان صادر نشود و برخی از حقوق بگیران دچار مشکلات زندگی شوند، درست نیست.

ابراهیم نجفی اسپیلی در نشست هماهنگی با تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی استان در اتاق جلسات دیوان محاسبات کشور با اشاره به استفاده از ظرفیت نمایندگان اعتباری گفت: امسال 50 هزار میلیارد اعتبار وجود دارد. مدیریت و برنامه ریزی استان باید تعیین کند که چه تعداد پروژه واجد شرایط دریافت این وام هستند.

وی از تخصیص اعتبارات در اختیار نمایندگان گیلان به معاونت درمان آستانه اشرفیه خبر داد و افزود: 2.5 میلیارد تن از محل وام های نمایندگان به مرکز درمان بستر زیباکنار اختصاص یافته است.

نماینده مردم آستانه، اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم اجرای قانونی رتبه بندی فرهنگیان تاکید کرد و گفت: بسیاری از فرهنگیان در آستانه بازنشستگی هستند و منتظر اجرای این طرح هستند. این قانون.”

به گفته نجفی اسپیلی، با توجه به بهبود معیشت فرهنگیان با اجرای قانون رتبه بندی، انتظار داریم آموزش و پرورش در دوران بازنشستگی با فرهنگیان همکاری کند.

وی همچنین بر تسریع در ساخت راه های روستایی شهرستان آستانه به ویژه احداث راه های منتهی به بندر کیاشهر تاکید کرد.

رهبر معظم انقلاب در 21 اردیبهشت به 1401 معلم نمونه فرمودند: [کرونا] اغتشاشاتی به وجود آمد و امسال الحمدلله توانستیم شما را رودررو ببینیم – یعنی بر نقش معلمان در فرهنگ عمومی کشور تأکید کنیم. این هدف ماست. ما می خواهیم به عنوان معلم شناخته شویم، ارزش معلم در افکار عمومی تثبیت شود و ارزشی ماندگار باشد که الان اینطور نیست. او باید مهربان باشد [رفتار] بگذار معلم به معلمش افتخار کند، خانواده اش به معلمش افتخار کند و جامعه به او به چشم یک موجود مغرور نگاه کند. ما باید به اینجا برسیم. چند کلمه لازم است، عمل کمی. اکنون مروری مختصر از آنچه او برای گفتن دارد ارائه خواهیم کرد.»

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: رزق و روزی من همان روزگار من است. البته در نهادهای دولتی مشکلاتی وجود دارد، واقعاً مشکلاتی وجود دارد، ما آنها را قبول داریم، باید به این مشکلات توجه کنیم، اما بحث بیمه، مستمری، ‌ مسائل هزینه‌های درمانی که به موقع پرداخت می‌شود، اینها مسائل مهمی است. باید در نظر گرفته شود.»

با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع 1401 معلمان نمونه، ایشان جلسات متعددی را با کارشناسان تعلیم و تربیت در نظر گرفته اند که با همکاری مرکز معارف اسلامی برگزار می شود. در اولین میزگرد به بحث معیشت معلمان پرداختیم و از مهدی اسماعیلی، رئیس کمیسیون آموزش مجلس، فرشید سیاری، مدیرکل سابق تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و حمیدرضا امین، آموزش و پرورش و معلم دعوت کردیم. کارشناس. بیا خصوصی صحبت کنیم

دیدگاهتان را بنویسید