رتبه بندی معلمان برخی از این مربیان انجام شده است

وزیر آموزش و پرورش پژوهش محوری را مبنای سند تحول بنیادین دانست و گفت: متأسفانه فعالیت های آموزشی به مرور زمان به دلیل سلایق شخصی ضعیف شده است، تلاش می شود ساختار و محتوای فعالیت های آموزشی تغییر کند و طرح انجام شده است. در این راستا آماده شده است.

رتبه بندی معلمان برخی از این مربیان انجام شده است
یوسف نوری در جلسه شورای اداری مدیران پس از انقلاب اسلامی در بابل با حضور خبرنگاران، انقلاب اسلامی را انقلابی فرهنگی و فکری خواند و اظهار داشت: احیای تربیت معلم بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است. .

افتتاح 11000 مدرسه در دهه گذشته
وزیر آموزش و پرورش به نقش خیرین در مدرسه سازی در کشور اشاره کرد و افزود: 11 هزار مدرسه در دهه مبارک فجر افتتاح شد که 5 هزار و 100 مدرسه خیریه است.

این مقام مسئول کسب رتبه پنجم دانش آموزان ایرانی در المپیاد جهانی با توجه به نهادینه شدن فرهنگ عزت و ایمان بود و یادآور شد: دانش آموزان ایرانی در سال تحصیلی جاری رتبه چهارم جهان را کسب کردند.

نوری با اشاره به اینکه تعداد مدارس خارج از کشور 11 برابر شده است، افزود: تعداد دانش آموزان شاغل در رشته های فنی و حرفه ای چهار برابر و تعداد مدارس دانش آموزان با نیازهای ویژه نیز 9 برابر شده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هم اکنون تحصیل برای دانش آموزان خارجی دارای شناسنامه در ایران امکان پذیر است، اظهار داشت: سال گذشته 560 هزار دانش آموز خارجی داشتیم که با توجه به اتفاقات افغانستان بیش از 100 هزار نفر به این تعداد اضافه شده است. عدد. بلند شد

این مقام مسئول از افزایش کل بودجه دولت برای آموزش و پرورش خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته 9.6 درصد از کل بودجه دولت به آموزش و پرورش اختصاص یافت که طبیعتا کمتر از تولید ناخالص داخلی کشور بود اما امسال این رقم به 13 مورد افزایش یافته است. به 1 درصد رسید.

وی با اشاره به اینکه سالانه 5 تا 6 هزار نفر ارزیابی می شوند که 100 هزار مستمری بگیر فرهنگی منتظر رتبه بندی هستند، گفت: رتبه بندی تعدادی از این کارشناسان فرهنگی انجام شد و تعدادی نیز در رتبه اول قرار گرفتند که دستور داده شد تا رتبه بندی شود. مربیان بازبینی شده 3، 4 و 5 گروه برای معلمان صادر شده و در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید