اجرای رتبه بندی معلمان به یک رویا برای مربیان تبدیل شده است

اجرای رتبه بندی معلمان به یک رویا برای مربیان تبدیل شده است

سید محمد پاک مهر در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: گناه خیل عظیم معلمانی که در نهضت، شرکتی، قراردادی، خرید خدمات، مهدکودک ها و پیش دبستانی ها خدمت می کنند که سال ها از عمر و جوانی خود را سپری می کنند. در مناطق عقب مانده و دورافتاده کشور در نظام آموزشی چه می آموختند، چرا این نیروها بلاتکلیف هستند.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در شورای اسلامی ادامه داد: اجرای رتبه بندی معلمان در چند ماه پس از تصویب آن هم اکنون برای معلمان و آیین نامه اجرایی به آرزو تبدیل شده است. رتبه تایید شده با جستجو به دور از شایسته و شایسته معلمان عزیز است.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی نیز گفت: وضعیت دام، دامداران و دامداران مساعد نیست، وضعیت معیشتی و دام دامداران اصلا مناسب نیست و دامداران و دامداران از پرداخت نکردن آنها گلایه دارند. خواسته های آنها به موقع

پاکمر خطاب به وزیر دفاع همچنین به کارخانه آلومینیوم و آلومینیوم جاجرم در خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: این کارخانه تنها کارخانه تولید پودر آلومینیوم در کشور و خاورمیانه است که 200 کارخانه دیگر را تامین می کند. متأسفانه این صنعت ممتاز و برتر کشور با چالش های بزرگی مانند مشکلات آب، برق، سوخت و اکسیدها مواجه است. آقای وزیر علیرغم درخواست های مکرر، اقدامات موثری از سوی جنابعالی صورت نگرفته و سرنوشت بیش از 4 هزار شغل مستقیم به خطر افتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید