اجرای ناقص رتبه بندی معلمان به مهم ترین دستاورد دولت رئیس جمهور تبدیل شده است!

اجرای ناقص رتبه بندی معلمان به مهم ترین دستاورد دولت رئیس جمهور تبدیل شده است!

«علیرضا نظری» در مراسم تقدیر از معلم در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) خمین افزود: انتظار می رود پس از رفع نقاط ضعف در ارزشیابی معلمان، رضایت بیشتری برای این قشر ایجاد شود.

وی ادامه داد: مجلس یازدهم در صورت ارائه لایحه ای متناسب با حقوق کارگران و مستمری بگیران از سوی دولت در یک سال باقی مانده از عمر خود به تعهدات خود عمل خواهد کرد.

نماینده مردم خمین در خانه ملت با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مستمری بگیران کشور از جامعه وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ هستند، گفت: در 43 سال گذشته پیشرفت اقتصادی و رشدی بوده است. از شاخص های اقتصادی در نظام اسلامی اتفاق افتاده است، اما
رشد متوازن و توسعه کلی نادیده گرفته شد.

نظری بیان کرد: رشد متوازن و همه جانبه و تکامل انسان و سعادت انسان از اهداف اصلی تعریف شده در قانون اساسی نظام اسلامی است و پیشرفت در بخش های مختلف مقدمه ای برای این محور است.

وی تاکید کرد: دشمنان در صدد تعرض به ارزش های این مرز و بوم هستند تا بین نوجوانان و جوانان با آرمان های انقلاب فاصله بیاندازند که باید هوشیارتر باشند.

امام جمعه خمین نیز در این آیین گفت: تعلیم و تربیت کار پیامبران الهی است و این کار از قداست خاصی برخوردار است.

حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی افزود: نقش معلم و مربی در رسیدن به حقیقت بی نظیر است. معلم نه تنها افزایش دهنده دانش و تربیت کننده مهارت های دنیوی است، بلکه انتقال علم و اخلاق به عنوان رکن اصلی وجود انسان، وظیفه معلم است.

مدیر آموزش و پرورش خمین نیز در ادامه این مراسم گفت: معلمان باید راه انبیای الهی را در راه تعلیم دانش آموزان و آینده سازان نظام اسلامی ادامه دهند.

«محمدحسن محمدی» افزود: تکریم معلمان مصداق احترام به جایگاه مربیان آحاد جامعه است.

در این مراسم از 12 معلم شهرستان خمین با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید