ناله جدید منادی درباره اجرای رتبه بندی معلمان / 4 ایراد به قوانین رتبه بندی چیست؟

ناله جدید منادی درباره اجرای رتبه بندی معلمان / 4 ایراد به قوانین رتبه بندی چیست؟

روز جدید منادی از وضع رتبه بندی معلمان بر اساس مقررات دولتی خبر داد و افزود: در نهایت این لایحه در شرف اجرایی شدن است اما به دلیل حجم کار کمی بیشتر طول کشید و در واقع فقط 10 تا 12 روز طول کشید تا دولت ارسال شود. و تحویل آن به تاخیر افتاد

بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان، رئیس کمیسیون آموزش و پرورش مجلس گفت: این کمیسیون 15 ایراد به آیین نامه دولت پیدا کرد و با مصوبات شورای عالی به کمیسیون اجرای آیین نامه ها و مقررات دولتی ارسال کرد. مجلس. این کمیته به چهار مورد از ایرادات کمیته رسیدگی کرده است. علیرضا منادی سفیدان (رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات شورای اسلامی) در برنامه «بدون خط» رادیو گفتگو در خصوص آیین نامه ارزشیابی معلمان گفت: ارزشیابی معلمان موضوع بسیار مهم و تخصصی است. در این لایحه تقریباً یک میلیون معلم را شناسایی و جایگاه یابی می کنیم و در نتیجه کار تخصصی و سختی محسوب می شود.

وی با اشاره به تشریفات قانونی که لایحه ارزشیابی معلمان طی آن تصویب و به تصویب شورای نگهبان رسیده است، تصریح کرد: ذیل مفاد آن در وزارت آموزش و پرورش نوشته شد و سپس ایراداتی در شورای دولت مطرح شد که وارد نشد. مجلس این موضوع را پیگیری کرد و در نهایت مفاد آن توسط دولت منتشر شد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، خلأهایی را در آیین نامه های دولتی دانست و اظهار داشت: این کمیسیون 15 فقره در آیین نامه های دولتی پیدا کرد و سپس با مصوبات مجلس به کمیسیون تطبیق آیین نامه ها و مقررات دولت ارسال کرد. این کمیته به چهار مورد از ایرادات کمیته رسیدگی کرده است.

وی در عین حال از اجرای رتبه بندی بر اساس مصوبه دولت خبر داد و افزود: در نهایت این لایحه در مسیر اجرا قرار دارد اما با توجه به حجم کار کمی طولانی شد و در واقع فقط 10-12 روز طول کشید تا دولت این فرمان را بفرستد.» و تحویل آن به تاخیر افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید