برنامه آموزشی پرداخت معوقات فرهنگیان

برنامه آموزشی پرداخت معوقات فرهنگیان

کلامله صفری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در نشست تجلیل از معلمان اردبیل گفت: رتبه بندی معلمان راهکاری شایسته برای ارتقای کیفیت نظام آموزشی و همچنین ارتقای جایگاه معلمان در جامعه است.

صفری تصریح می کند: در طرح رتبه بندی معلمان نباید تنها به جنبه معیشتی، تخصصی و مادی نگاه کنیم، بلکه در سایه این طرح ارزشمند که در دولت سیزدهم اجرا شد، تلاش می شود برای معلمان عزت دو چندان شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 17 هزار و 500 نفر از همکاران فرهنگی و بازنشسته حائز رتبه شدند و با اولویت صدور حکم رتبه بندی معلمان بدون رتبه تا پایان اردیبهشت ماه شاهد ادامه این روند خواهیم بود.

صفری افزود: در پایان اردیبهشت هیچ معلمی در استان اردبیل بدون رتبه نخواهد بود و معلمان جایگاه واقعی خود را در پنج گروه معلم، مربی، استاد، دانشیار و استاد پیدا می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد: همکاران ما که نسبت به رتبه خود معترض هستند نگران ارزیابی مجدد نباشند زیرا با ثبت اعتراض، در آینده روند رسیدگی به این اعتراضات آغاز خواهد شد. روزها و در چند ماه آینده در صورتی که مستحق رتبه های بالاتر باشند، آنها را کسب خواهند کرد.

صفری افزود: همچنین سرپرست وزارت آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای پرداخت سریع معوقات معلمان باقیمانده در برخی مناطق به کار گرفته و تا پایان سال تحصیلی امسال هیچ بدهی و معوقه ای نداریم. نه به معلمان

وی بیان کرد: 15 درصد معلمان استان اردبیل از رتبه ارائه شده ناراضی هستند که قطعا با بارگذاری مدارک، مدارک و ثبت اطلاعات این مشکل برطرف خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: برخی از همکاران ما به دلایل مختلف نتوانستند اطلاعات خود را ثبت کنند و یا مدارک خود را در سامانه مورد نظر بارگذاری کنند، بنابراین فرصت جدیدی برای همکاران فرهنگی فراهم شد تا در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند. رشته. انجام دادن

دیدگاهتان را بنویسید