برگزاری انتخابات در اولویت فدراسیون ژیمناستیک و وزارت ورزش است/ ثبت نام داوطلبان از هفته جاری آغاز می شود.


ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910369

امیدواریم در سه ماه آینده شاهد برگزاری انتخابات فدراسیون باشیم

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: اولویت ما در فدراسیون ژیمناستیک انجام مراحل انتخابات است که با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عابد حقدادی رئیس فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به مهم ترین برنامه های فدراسیون گفت: از هفته جاری روند انتخابات و اعلام ثبت نام را آغاز می کنیم. در خصوص انتخابات کمیسیون ها که در دوره های قبل انجام شد و به تصویب مجمع رسید، نتایج و مستندات به طور کامل جمع بندی و به وزارت ورزش و جوانان ارسال شد.

وی افزود: اولویت ما در فدراسیون ژیمناستیک برگزاری انتخابات است که با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان انجام می شود. از آنجایی که مدت هاست فدراسیون به صورت هیئت مدیره اداره می شود، هدف اصلی ما و وزارت ورزش و جوانان تسریع در روند انتخابات است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک ورزشی خاطرنشان کرد: آرزوی ما این است که در کوتاه ترین زمان ممکن و در کوتاه ترین زمان فرآیند انتخابات انجام شود. در این میان پیشکسوتان ژیمناستیک و مسئولان وزارت ورزش تعامل بسیار خوبی داشتند تا بتوانیم هر چه زودتر این انتخابات را برگزار کنیم. تلاش ما این است که از هفته آینده این روند را آغاز کنیم و حداکثر تا سه ماه آینده شاهد برگزاری انتخابات فدراسیون باشیم.

وی با اشاره به اینکه رایزنی در خصوص برنامه های فدراسیون را در نظر خواهیم گرفت، گفت: در حال رایزنی و تعامل با تمامی کمیته ها، پیشکسوتان و افراد فدراسیون در داخل فدراسیون هستیم اما در نهایت تصمیم نهایی را خواهم گرفت. ما از نصیحت دیگران استفاده می کنیم، اما در تصمیم گیری دخالت نمی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید