برگزاری اولین جلسه تخصصی کاراته با حضور 12 مدرس ایرانی و خارجی


زمان: 19:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813803

اولین جلسه تخصصی کاراته با همکاری فدراسیون کاراته و موسسه تربیت بدنی و ورزش امروز با حضور بیش از 200 کاربر آنلاین برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین نشست تخصصی کاراته امروز 15 اسفندماه ساعت 10 صبح در قالب وبینار با همکاری فدراسیون کاراته و موسسه تربیت بدنی و ورزش برگزار شد. فدراسیون کاراته

در این نشست که با حضور سیدحسن طباطبایی، محسن عاشوری، رئیس و نایب رئیس فدراسیون کاراته و با حضور بیش از 200 نفر از کاربران برگزار شد، مباحثی در زمینه علوم ورزشی و ارتباط آن با کاراته از جمله بیومکانیک و کاراته، شناسایی مؤلفه ها مطرح شد. قهرمانی در مسابقات جهانی کاراته، استعدادیابی، تغذیه و … مورد بحث قرار گرفت.

سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در این نشست گفت: خوشبختانه ورزش کاراته از دیرباز شاهد حضور بزرگان و قهرمانانی است که نه تنها در کاراته بلکه در علم و دانش نیز سرآمد بوده اند.

وی افزود: چاره ای جز رسیدن به «قهرمانی پایدار» و ادامه چرخه موفقیت کاراته ایران در جهان نداریم، مگر اینکه از علم و پژوهش کمک بگیریم و معتقدم با هر پژوهشی که در رشته کاراته، نوری از پیش روی ما می درخشد. «و ما را به هدف درست هدایت می کند.

طباطبایی ادامه داد: ما دو تکلیف مشخص داریم. یکی حمایت از تحقیقات کاربردی و توسعه ای مرتبط با کاراته که در دستور کار قرار داده ایم و دیگری بهره گیری از نتایج این تحقیقات. خوشبختانه هم فدراسیون جهانی و هم فدراسیون های آسیایی از توان علمی پژوهشگران ایرانی واقف هستند و می دانند که کاراته ایران در مسیری علمی و متمرکز حرکت می کند.

لازم به ذکر است سخنرانان این جلسه 12 نفر از معلمان تربیت بدنی ایران و خارج از کشور بودند که سابقه فعالیت در رشته کاراته را دارند.

مدیریت پنل تخصصی کاراته بر عهده ندا بروشک بود و دکتر صاحب زمانی، دکتر نیکوحصالات، دکتر اشرف امینی، دکتر ندا بروشک، دکتر رفیعی و دکتر شادجیه هیئت را تشکیل دادند.

نشست این نشست همزمان با سیزدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی و عصر مدرن در حمایت از پژوهشگران کاراته برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید