برگزاری جلسه معارفه مدیرعامل جدید آبی پوشان با حضور مسئولان در باشگاه استقلال


ساعت: 15:38
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903748

مراسم معارفه مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در ساختمان باشگاه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال؛ جلسه معارفه علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور اسماعیل احمدی مدیرکل حراست وزارت ورزش، حسین شهابی رئیس حراست وزارت ورزش، دکتر امین نوروزی معاون سابق ورزشی برگزار شد. باشگاه استقلال، محمدحسین حمیسی، رئیس حراست فدراسیون فوتبال و برخی مدیران باشگاه استقلال.

در ابتدای این جلسه مدیرکل اداره کل وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: می دانید که یک سال در خدمت آقای آژورلو بودیم. زحمات زیادی کشیدند و ما شاهد زحمات آنها بودیم. ما از آنها تشکر می کنیم. بچه های انقلابی و مخلصی هستند. با این حال همیشه تغییراتی وجود دارد و انشالله پرچم برجسته را می توان به نفر بعدی داد. خدا کنه آقای آژورلو به وزارت ورزش دعوت بشه و ازش قدردانی بشه. بررسی های مختلفی انجام شد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که آقای فتح الله زاده بهترین گزینه است. یعنی از هر راهی که رفته ایم تا اینجا پیش رفته ایم.

وی همچنین گفت: با اعلام انتخاب وی شاهد بودیم که این موضوع با استقبال خوبی مواجه شد. استقلال تیم خوبی است و انشالله با مدیریت آقای فتح الله زاده این روند خوب بهتر هم می شود. مردم در این باشگاه سرمایه گذاری کرده اند و اولویت وزارت ورزش حفظ اعتماد مردم برای حفظ سرمایه مردم است. انشاالله روند انتقال ادامه خواهد داشت. می دانیم که آقای فتح الله زاده کار سختی در پیش دارد و انشاالله در این امر موفق خواهد بود. ما با تمام وجود در کنار استقلال و پرسپولیس هستیم. خداوند به هر دو تیم موفقیت عنایت فرماید.

دکتر امین نوروزی نیز اظهار داشت: آقای آجورلو و همکارانش زحمت کشیدند و خیلی خوب کار کردند. خواستم از شما عزیزان تشکر کنم. در یک مقطعی شرایط به گونه ای می شود که کار به افراد دیگری واگذار می شود و من خوشحالم که این کار به کسی داده می شود که به این باشگاه اهمیت می دهد و متعلق به این باشگاه است. فتح الله زاده قبلا نتایج خوبی کسب کرده بود و انشاالله این روند را ادامه دهند و بتوانند به قله آسیا برسند. من واقعاً می خواستم از آقای آژورلو و دستیارانش تشکر کنم. خوشبختانه سکان کشتی استقلال در دست فردی است که استقلالی است.

در پایان علی فتح الله زاده دقایقی صحبت کرد و گفت: این فوتبال مانند مسابقه امدادی است. همه می آییم و می رویم. با تشکر از رهبری و تلاش های آقای آژورلو. آنها دوستان خوب زیادی جمع کرده اند. باید تلاش کنیم کار پارسال یعنی قهرمانی را تکرار کنیم. همه ما باید با دلسوزی به باشگاه و هواداران خدمت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید