جلسه معارفه هیات مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در کمپ سفید

زمان: 09:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800177

مدیرعامل جدید و رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در اردوی تیم فوتبال این باشگاه شرکت کرد و با بازیکنان و مربیان سرخپوشان دیدار کرد.

به گزارش راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، بیژن ذوالفقارانسب، رضا درویش و گلم علی محمد علیپور چهارشنبه شب در اردوی پیش از دیدار پرسپولیس و فجر سپاسی شیراز حضور یافتند و با اعضای تیم دیدار کردند.

مراسم معارفه رئیس جدید هیئت مدیره، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پرسپولیس امشب (چهارشنبه) در اردوی پیش از بازی با فجر سپاسی برگزار شد. اعضای تیم اعم از کادر فنی و بازیکنان ضمن عرض سلام و تبریک به بیژن ذوالفقارانسب، رضا درویش و گلم علی محمد علیپور برای آنها آرزوی موفقیت کردند.

رئیس، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره با اعضای تیم فوتبال پرسپولیس گفتگو کردند و پیام حمایت همه جانبه خود را از این تیم اعلام کردند. سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به نمایندگی از بازیکنان این تیم را به اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه تبریک گفت و با وی در خصوص مشکلات این تیم گفت و گو کرد.

افشین پیروانی و یحیی گل محمدی نیز دقایقی در مورد مشکلات و معضلاتی که پرسپولیس با آن دست و پنجه نرم می کند صحبت کردند و از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل خواستند تا برای رفع این مشکلات دست به دست هم بدهند تا انشاءالله این تیم به نتیجه برسد. تا بتوانیم با آرامش و بدون دغدغه در مسابقات پیش رو شرکت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید