برگزاری سلسله جلسات انقلاب اسلامی و انعکاس آن در رسانه ها


ساعت: 15:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806524

سلسله نشست های انقلاب اسلامی و انعکاس آن در رسانه امشب با سخنرانی محمدرضا محمودی، دکترای رسانه و ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Kum فردا فلسفه شکل‌گیری انقلاب اسلامی علاوه بر بعد معنوی و سیاسی که می‌بایست دین را از دست حاکمان نالایق نجات می‌داد و همچنین مردم را از ظلم رژیم ستمشاهی وابسته به غرب نجات می‌داد، تسریع در توسعه کشور یکی از فلسفه‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی بود. از اهداف والای انقلاب اسلامی است. 43 سال گذشته توسعه یافته است.
در سال‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، علی‌رغم همه فشارها و تحریم‌های همه جانبه غرب علیه ایران، کارشناسان داخلی فعال بیکار ننشسته‌اند و پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف حاصل شده است که نشان‌دهنده ناکارآمدی تحریم‌ها در برخی حوزه‌ها از جمله است. آنها را می توان صنعت دفاعی به ویژه صنایع موشکی نامید که امروزه عاملی بازدارنده برای اقدام نظامی است تا مشتاق حمله نظامی به ایران نباشیم.
لذا در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نهضت سواد رسانه ای سواد اسلامی استان قم سلسله نشست های قصه گویی مجازی انقلاب را برگزار می کند.
بر این اساس، امشب (عصر یکشنبه) در ادامه این سلسله نشست ها، محمدرضا محمودی دکترای رسانه و ارتباطات ساعت 17 با موضوع انقلاب اسلامی و انعکاس آن در رسانه ها به ایراد سخنرانی می پردازد.
همچنین لازم به ذکر است این نشست به صورت زنده از طریق پیام رسان روبیکا به آدرس https://rubika.ir/basiratqom پخش خواهد شد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید