برگزاری مجمع عمومی سالانه فدراسیون تنیس روی میز با حضور معاون وزیر


ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891213

مجمع عمومی و سالانه فدراسیون تنیس روی میز به ریاست نایب رئیس قهرمانی و توسعه ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز; صبح امروز (شنبه) از ساعت 10 در آکادمی ملی المپیک، مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز با حضور نمایندگان هیأت های منطقه از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس از محل برگزاری جلسه برگزار شد.

در این جلسه سید محمد پولادگر معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، سیما لیموچی نماینده کمیته ملی پارالمپیک به همراه مهرداد علی کارداشی رئیس، علی حدادگر دبیر، بهنام حبیب زاده مومن و فاطمه کیوانی رئیس فدراسیون حضور داشتند.

پس از خیر مقدم علی حدادگر دبیر فدراسیون، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون به شرح مختصری از عملکرد فدراسیون در سال 1400 پرداخت و به تشریح کامل وضعیت فعلی و اهداف آینده پرداخت. اعلمی حسابرس مستقل در ادامه گزارشی از عملکرد مالی فدراسیون از منظر حسابرس مستقل ارائه کرد که عملکرد مالی شرکت فدراسیون را مطلوب اعلام کرد. اشفیعی خزانه دار فدراسیون سپس گزارش جامعی از فعالیت های مالی سال 1400 را به اعضای مجمع ارائه کرد. پس از ارائه گزارش مالی، بازرس فدراسیون بهارنیا نیز گزارش مالی فعالیت انجام شده در فدراسیون را ارائه کرد.

در ادامه این جلسه روسای کمیسیون های منطقه ای سخنرانی کردند که هر یک از این افراد به بیان نقطه نظرات، مشکلات و همچنین پیشنهادات مختلف برای بهبود وضعیت تنیس روی میز کشور پرداختند. نایب رئیس مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تقدیر و تشکر از ارائه فدراسیون تنیس روی میز، موفقیت های اخیر تنیس روی میز را به اعضای مجمع تبریک گفت. .

پولادگر با ابراز خرسندی از عملکرد فدراسیون، از تلاش ها و برنامه ریزی های مهرداد علی کارداشی قدردانی کرد و کسب دو پست مهم از سوی افشین بدیعی به عنوان دبیرکلی کنفدراسیون آسیا و عضویت علی کارداشی در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی را منشا این مهم دانست. افتخار برای کشور و ابراز امیدواری کرد ثمره کسب این دو کرسی در آینده متحمل نخواهد شد.

وی با اشاره به کسب مدال های مختلف در رده های سنی اصلی توسط فدراسیون، ارزیابی و توجه ویژه مقام ارشد این وزارتخانه برای کسب مقام در رده های سنی اصلی را مهم دانست.

وی در خاتمه تاکید کرد: این رشته مورد حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است، یادآور شد: فدراسیون تنیس روی میز در مجموعه افتخارات خود فاقد مدال المپیک است و امیدواریم علاوه بر کسب سهمیه المپیک پاریس در سال جاری 2024 می توانیم در المپیک شرکت کنیم. همچنین صاحب مدال در این رشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید