برگزاری مجمع عمومی و سالانه فدراسیون کشتی و کشتی آزاد


ساعت: 08:35
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1880977

مراسم مجمع عمومی و سالانه فدراسیون پاورلیفتینگ و کشتی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون پاورلیفتینگ و کشتی، در جلسه عمومی و سالانه فدراسیون کشتی و پاورلیفتینگ که با حضور 38 نفر در سالن پرشین آکادمی ملی المپیک برگزار شد. افراد از اعضا 43. گزارشی از فعالیت های انجام شده در سال 1400 ارائه و برنامه های سال 1401 توسط مهرعلی باران چشمه اطلاع رسانی شد و در نهایت شرایط، فعالیت های موجود و برنامه های آتی این فدراسیون مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

باران چسمه رئیس فدراسیون پاورلیفتینگ و فدراسیون کشتی نیز تلاش و فعالیت هیئت های استانی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: بدون شک اگر شما دوستان نبودید امروز ما نبودیم و این گروه نبود. و موفقیت های دستاوردها حاصل تلاش گروهی همه شماست که جای قدردانی دارد.

تصویب اساسنامه و تشکیلات فدراسیون پیشنهادی فدراسیون و هیأت های استانی، بررسی و تصویب دستورالعمل شرایط اختصاصی داوطلبان تصدی پست های هیأت رئیسه، بررسی و تصویب دستورالعمل کمیته های مربیان، داوران و ورزشکاران. بررسی و تصویب ضوابط طبقه بندی ورزشکاران و مربیان، بررسی و تصویب آیین نامه آیین نامه های آموزشی (دوره های داوری، مربیگری، مربیگری و بازآموزی)، بررسی و تصویب مقررات مالی (دریافت و پرداخت)، بررسی و تصویب اعلام تغییرات کاهش سرمایه و اعضای هیئت مدیره، انتخاب شش عضو جدید هیئت مدیره هیئت مدیره، نایب رئیس، بازرس، خزانه دار، کارشناس ورزشی، نماینده باشگاه و سخنرانی کلهر به عنوان رئیس مجمع از دیگر برنامه های این جلسه سالانه بود.

در پایان پس از رای گیری اعضای فدراسیون کشتی و فدراسیون کشتی، سید حسن سبزواری با 38 رای نایب رئیس، امید کوره چی با 38 رای بازرس، خانم مهسا جعفری با 36 رای خزانه دار شد. ، و اسماعیل وترج با 35 رای کارشناس ورزش بود.باشگاه مقاومت بسیج با 33 رای و غلامرضا خاکساری با 20 رای به عنوان نمایندگان هیئت های استانی انتخاب شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید