مجمع عمومی و سالانه فدراسیون ووشو / مدیرعامل سابق پرسپولیس نایب رئیس شد


ساعت: 14:01
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910640

اعضای جدید هیات رئیسه فدراسیون ووشو منصوب و معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، مجمع عمومی و سالانه فدراسیون ووشو صبح امروز (یکشنبه) به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک و امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو آکادمی المپیادهای کشوری و پارالمپیک برگزار شد.

در این جلسه فرهادیان مدیرکل دفتر فدراسیون های زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان، زهرا نتگی نایب رئیس در امور بانوان، علیرضا حاجی میرعرب خزانه دار، علیرضا برمن دبیر مجمع فدراسیون، گلم زاده بازاری روسای هیئت های استانی از سراسر کشور، نمایندگان شهرداری تهران، فدراسیون ورزش های کارگری، فدراسیون ورزش های دانشجویی، فدراسیون ورزش های دانشگاهی و نمایندگان باشگاه ها حضور داشتند.

در جلسه امروز گزارش عملکرد سال 1400 فدراسیون توسط امیر صدیکی سرپرست فدراسیون ارائه شد. همچنین حسابرس مستقل، خزانه دار و بازرس فدراسیون تا پایان سال 1400 گزارش های مربوط به حوزه خود را ارائه کردند و این گزارش ها مورد تایید و تایید قرار گرفت.

در ادامه این گزارش ها، اعضای شورای حاکمیتی فدراسیون بر اساس اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی مشخص شدند که بر این اساس جعفر سمیعی با 38 رای به عنوان نایب رئیس اول، زهرا نتگی با 37 رای به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند. رئیس جمهور و علیرضا حاجی میرعرب با 37 رای به عنوان معاون اول رئیس جمهور خزانه دار مهرداد شیرازی با 38 رای به عنوان کارشناس، میترا عباسی با 36 رای به عنوان کارشناس و عباس شیبک با 38 رای به عنوان نماینده استان از مجمع رای اعتماد گرفتند. .

فیروزیان و محدنیا پیش از این به ترتیب به عنوان نمایندگان ورزش دانشگاهی و دانشجویی در هیات مدیره حضور داشتند.

در این جلسه 41 نفر با یک رای سفید حضور داشتند.

سید محمد پولادگر نیز در این مجمع اظهار داشت: ووشو همواره یکی از پر مدال ترین فدراسیون های ما بوده و در بازی های آسیایی همواره جزو فدراسیون های پر مدال بوده و پر رنگ ترین مدال ها را کسب کرده است که منشا غرور . . ووشو همیشه مورد حمایت وزارت ورزش است و ما خیلی تلاش می کنیم که به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. کرسی های این حوزه از عرصه بین المللی، کرسی های تاثیرگذار، مهم و تصمیم گیری هستند که باید مورد حمایت و تشویق قرار گیرند.

معاون وزیر ورزش گفت: باید کمک کنیم ووشو مثل همیشه هیئت های شایسته و باکیفیتی داشته باشد و با اقتدار راهی بازی های آسیایی شود. با تشکر از زحمات فدراسیون ووشو. آمار رقبای سازمان یافته این فدراسیون خوب و قابل قبول است و امیدوارم این تعداد رشد کند.

دیدگاهتان را بنویسید