برگزاری نشست لیگ های تیراندازی؛ ششمین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی/ همکاری فدراسیون با نهاد ریاست جمهوری برگزار می شود.


ساعت: 13:08
تاریخ انتشار: 1301/09/22
کد خبر: 1917621

جلسه کمیته اجرایی لیگ برتر و دسته اول تیراندازی با حضور اعضا و نمایندگان تیم های شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هشتاد و هشتمین جلسه کمیته اجرایی لیگ برتر و دسته اول تیراندازی با حضور مهدی مبینی، دبیر فدراسیون تیراندازی و رئیس کمیته اجرایی لیگ، سلمان صالحی برگزار شد. ، رئیس سازمان لیگ و کمیته داوران، مسعود معینی، مصطفی احمدی و محمدجواد متقیان نژاد، نمایندگان تیم های شرکت کننده در لیگ سلاح های هوایی به میدان رفتند.

در این جلسه در خصوص عدم تساوی تیم ها و دستورالعمل آن بحث و تبادل نظر شد.

همکاری فدراسیون تیراندازی و کمیته ورزش های همگانی نهاد ریاست جمهوری و سازمان های تابعه


1f69934f 2445 4e54 b991 c2134e42eed1 خبر خاکستری

نشست مرتضی قربانی و مهدی مبینی رئیس و دبیر فدراسیون تیراندازی و آرش فرهادیان مدیرکل امور فدراسیون ها، دکتر سااریگیان و کیاسیان ظهر امروز (دوشنبه) 30 آذرماه در محل فدراسیون برگزار شد. .

در این جلسه مقرر شد نهاد ریاست جمهوری با استفاده از ظرفیت فدراسیون تیراندازی و مشارکت این فدراسیون کمیته ورزش های همگانی این نهاد را تقویت کرده و رشته تیراندازی را در بعد عمومی گسترش دهد.

همچنین در این جلسه صفری، مدیر دبستان، معاون طرح و برنامه صنایع شهید حججی حضور داشتند و پیرامون موضوعات مربوط به فشنگ و مهمات سلاح های سبک بحث و تبادل نظر شد.

ششمین مرحله مسابقات هدف پرواز آزاد برگزار می شود


1d812e97 d9e6 4afb b39b 1f97996d04ce خبر خاکستری

ششمین دوره مسابقات اپن تراپ و اسکیت مردان و زنان با حضور بیش از 50 تیرانداز از سراسر کشور از چهارشنبه تا جمعه 2 تا 25 آذرماه در سایت آزادی مجموعه ورزشی تهران برگزار می شود.

بر این اساس، ترکیب تیم و برنامه تمرینی رسمی به شرح زیر اعلام می شود:

دیدگاهتان را بنویسید