برگزاری نشست مشترک رهبری کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی

ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922055

در 14 ژانویه، نشست مشترک رهبری کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در اتاق جلسات کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روز چهارشنبه 23 آذرماه نشست مشترک مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با حضور دکتر کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک به دبیر کل کمیته برگزار شد. سلگی و اشرفی از کارشناسان کمیته ملی پارالمپیک، عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس آقایان، فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان عیسی ساوه شمشکی. نماینده و ناظر کمیته ملی پارالمپیک در فدراسیون اسکی، صادق کلخور رئیس انجمن پاراسکی فدراسیون و احمد کاویان دبیر این انجمن در سالن کنفرانس کمیته ملی پارالمپیک حضور یافتند.

در این جلسه در خصوص آمادگی لازم و نحوه همکاری در خصوص انتقال این رشته از فدراسیون جانبازان و معلولین به فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، نحوه برگزاری اردوها و مسابقات قهرمانی کشور و همکاری های متقابل در زمینه های اسنوبورد، اسکی آلپاین و کویر نوردی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این جلسه پیشنهاد شد حداقل یک یا دو نماینده از متسابقان این رشته ها به مسابقات جهانی اعزام شوند و شرایط کسب بهترین آمادگی ممکن برای میزبانی از مسابقات پارا این رشته ها در سال آینده در کشورمان فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید