برگزاری نشست مشترک فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی تنیس روی میز


ساعت: 16:24
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812866

نشست مشترک فدراسیون تنیس روی میز ایران و فدراسیون جهانی به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ فدراسیون جهانی تنیس روی میز در دیدار آنلاین با فدراسیون کشور به بررسی فعالیت های این رشته در ایران پرداخت.

در این نشست منیر بساح مدیر ارشد روابط بین فدراسیون های ملی و فدراسیون جهانی و محمد اتم رئیس آموزش و توسعه فدراسیون جهانی، مهرداد علیگرداشی رئیس فدراسیون، پیمان حسنی دبیر فدراسیون سیما حضور داشتند. حضور لیموچی، رئیس کمیته پاراتنیس.

علیگرداشی در این نشست آنلاین با ارائه گزارشی از عملکرد فدراسیون ایران، مسائل بخش های مختلف را به مسئولان فدراسیون جهانی مطرح کرد و همچنین پیشنهاداتی برای بهبود روابط با فدراسیون جهانی ارائه کرد.

منیر بساح یکی از مدیران ارشد است ITTF وی ضمن تقدیر از عملکرد فدراسیون تنیس روی میز ایران در رشته های مختلف به ویژه حضور ورزشکاران در تمامی رده های سنی در رشته های مختلف، ایران را یکی از کشورهای در حال توسعه آسیا و جهان دانست و گفت: تلاش فدراسیون جهانی برای کمک به توسعه این مهم است. منطقه در ایران ادامه خواهد داشت و برای حل مشکلات پیش رو تلاش خواهد کرد.

پس از این دیدار، محمد اتم، مسئول آموزش و توسعه فدراسیون جهانی، ایران را یکی از کشورهای فعال در حوزه آموزش دانست و گفت: نمایندگان ایران در تمامی بخش های توسعه و آموزش فدراسیون جهانی دارای حضور مستمر، فعال و موفق در سال های اخیر در بخش داوری و مربیگری ایران پیشرفت های چشمگیری داشته است.

رئیس اداره آموزش و توسعه فدراسیون جهانی اعلام کرد: از ابتدای سال 2019 دوره مربیگری سطح اول و دوم فدراسیون جهانی وجود ندارد و این دوره ها به زودی با تغییراتی دوباره برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید