بزرگترین مشکل یحیی و پرسپولیس برای دیدار مقابل پیکان

بزرگترین مشکل یحیی و پرسپولیس برای دیدار مقابل پیکان

اگرچه در هفته های اخیر صحبت هایی از سقوط مهدی ترابی شنیده می شود اما بدون شک مهمترین و تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها در فاز حمله مهدی ترابی است. بازیکنی که در جریان مسابقه با حرکات خلاقانه و پاس های درج شده و اریب لایه های دفاعی حریف را باز می کند و برای مهاجمان تیمش موقعیت ایجاد می کند.
مهدی ترابی در این فصل بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر فرصت داده تا پاس های خلاقانه به ثمر برساند که 8 تای آن توسط هم تیمی هایش به ثمر رسیده است. حالا در شرایطی که بیشتر خلاقیت پرسپولیس در غیاب وحید امیری کمرنگ شده، غیبت مهدی ترابی مقابل پیکان شاید بیش از هر زمان دیگری خط هافبک این تیم را خنثی کند اما چاره ای نیست و یحیی باید تمام تلاش خود را به کار گیرد. آنچه او دارد
به نظر می رسد یحیی قصد دارد – یا بهتر بگویم باید – به جای مهدی ترابی که بازیکن خلاق و سومین بازیکن خلاق و تاثیرگذار پرسپولیس در فاز حمله است، از امید عالیشاه استفاده کند، اما علیچا همچنان از مصدومیت باز می گردد. او به فرم ایده آل نرسیده است.
گفتنی است به دلیل محرومیت مهدی ترابی از بازی مقابل پیکان، یحیی برای بازی دوستانه مقابل نفت مسد سلیمان در ترکیب اصلی به میدان نرفت اما ترابی در نیمه دوم به میدان آمد و پاس او به پاکدل منجر به گل شد. پنالتی برای قرمزها برابر تیمش.

دیدگاهتان را بنویسید