مشکل استقلال مشخص شد دلیل پیروزی آبی ها مقابل پیکان

مشکل استقلال مشخص شد  دلیل پیروزی آبی ها مقابل پیکان

علی چینی در خصوص شرایط فعلی استقلال گفت: استقلال به تاج پیوسته است و در فوتبال این قانون وجود دارد که وقتی تیمی به دلیل تمرین نکردن زمان زیادی از دست می دهد، بدن ها می افتد.

وی افزود: استقلال پیکان را کاملا آنالیز کرد، مجیدی با تعویض های خود جریان بازی را به سود تیمش تغییر داد و ارسلان مطهری گلزنی کرد.

پیشکسوت استقلال گفت: طبیعی بود که استقلال بعد از گلزنی به دفاع روی بیاورد و پیکان هم برای جبران نتیجه تلاش کند. مهم صعود استقلال در مرحله بعدی جام حذفی بود.

چینی گفت: استقلال در دیدار مقابل پیکان و به خصوص علیرضا رضایی در دروازه عملکرد فوق العاده ای داشت، باید به تیم این تیم به خاطر دروازه بان جوانی مثل او تبریک بگویم که با واکنش های به موقع دروازه استقلال را بست.

وی آخرین وضعیت خود را نیز اعلام کرد: دو هفته پیش دکتر آخرین بار معاینه ام کرد و دارو داد و آزمایش نوشت و گفت جواب نهایی را به 23 باخمن می دهد تا درمانم را ادامه دهم.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: دکتر گفت 50 درصد کلیه ها از بین رفته و شواهد نشان می دهد که باید پیوند کلیه انجام دهم که خطرناک و سخت بود.

استقلال سه شنبه شب در آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به مصاف پیکان رفت و با یک گل ارسلان مطهری را شکست داد.

پیش از این دو تیم باید در روز 28 دی ماه به مصاف یکدیگر می رفتند که به دلیل تعداد زیاد بازیکنان استقلال به ویروس کرونا، این دیدار لغو شد.

قضاوت این دیدار بر عهده بیژن حیدری و با کمک مهدی عالیقدر و ایوب گلم زاده بود.

دیدگاهتان را بنویسید