باشگاه والیبال آسیا بازگشت ستارگان پس از ست / پیروزی پیکان مقابل سانتوری ژاپن


ساعت: 18:30
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1839090

پیکان در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا در سال 2022 به مصاف سانتوری سانباردز ژاپنی رفت و برای دومین بار پیاپی پیروز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا که از روز شنبه 24 اردیبهشت ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شده است، امروز (یکشنبه 25 اردیبهشت) با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود.

در سومین دیدار روز دوم این رقابت ها، تیم های پیکان و سانتوری از ژاپن که در روز نخست حریفان خود را به برتری رسانده بودند به مصاف هم رفتند که پیکان ها با نتیجه 3 بر 1 حریف خود را شکست دادند.

پیمان اکبری سرمربی پیکان در ابتدای مسابقه از ترکیب اروین انگاپت، علی شفیعی، نیمیر عبدالعزیز، حمزه زرینی، سیدمحمد موسوی، سعید معروف و محمدرضا حضرت پور به عنوان لیبرو استفاده کرد.

شاگردان پیکان که در ست اول این دیدار غافلگیر شده بودند و با نتیجه 25 بر 22 مغلوب حریف ژاپنی شده بودند، در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر 19، 25 بر 19 و 25 بر 21 پیروز شدند. بار دوم در این مسابقات ثبت نام کنید و 6 امتیاز کسب کنید. پیکان فردا در سومین روز این مسابقات به مصاف نماینده تایلند می رود.

فهد اسماعیل از قطر به عنوان داور اول و هشام بکر گدیا از عراق به عنوان داور دوم دیدار پیکان و سنتوری را قضاوت کردند.

با مجوز ستاد ملی تاج، 2000 تماشاگر برای تماشای این مسابقه به سالن 12000 نفری آزادی آمدند تا والیبال بتواند هفتمین هم تیمی خود را تا دو سال دیگر و دوری اندی به دلیل همه گیر شدن تاج و حضور هواداران داشته باشد. والیبال نقش مهمی در پیروزی پیکان در این دیدار داشت.

از دیگر تماشاگران تیم تراز از قزاقستان و حدود 20 ژاپنی مقیم تهران بودند.

در دو دیدار امروز تیم های ناخون رایشسیما و تاراز از قزاقستان موفق شدند نمایندگان عراق (گاز جنوب و اربیل) را شکست دهند.

تیم مقاومت شهداب در آخرین دیدار روز دوم این رقابت ها به مصاف الریان می رود.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید