هافبک تیم فوتبال استقلال به داور دیدار مقابل پیکان چه گفت؟!

هافبک تیم فوتبال استقلال به داور دیدار مقابل پیکان چه گفت؟!

مهدی مهدی پور پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود. در مورد تیم پیکان هم اگر این اخراج اتفاق نمی افتاد می توانستیم با 11 نفر برنده شویم چون قبل از اخراج رافائل کامل در بازی بودیم.

وی افزود: با 10 نفر کارمان سخت شد، من کاری به تصمیمات داور ندارم اما لحن مهدوی برای صحبت با بازیکنان مناسب نبود. ظاهرا دعوا شده نمی دونم این طرز حرف زدن چی بود؟ آیا مشکل خاصی داشتیم که با او اینطور صحبت کنیم؟ داوران دیگری هم به ورزشگاه آزادی آمدند و قضاوت کردند. همیشه تعامل خوبی بین داور و بازیکن بوده است اما نمی دانم چرا مهدوی اینطور صحبت می کند.

هافبک تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: البته در مورد تغییرات مهدوی باید بگویم چرا او اینقدر سر راه ما بود. می خواستیم پاس بدهیم، او در راه بود، می خواستیم دریبل بزنیم، او همچنان راه ما بود. در یک صحنه به او گفتم بیا من می خواهم رد شوم، چرا همیشه در راه هستی؟ واسه همین بهش گفتم اجازه میدی بگذرم؟ در مجموع سه امتیاز آزاد را از دست دادیم. همیشه رابطه خوبی بین ما و داوران عزیز وجود داشته است اما برخورد مهدوی با بازیکنان اصلا خوب نبود.

مهدی پور درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه توضیح داد: خدا را شکر هواداران را در کنار خود داشتیم. وقتی 10 ساله بودیم به ما کمک کردند و در این شرایط تیم را جلو آوردند. به ما روحیه دادند وگرنه به خاطر 10 نفر کارمان خیلی سخت می شود. 10 نفر شمشیر دو لبه بازی کردند، می توانستیم برنده شویم یا ببازیم.

دیدگاهتان را بنویسید