بمبی که استقلال از آن نجات یافت

بمبی که استقلال از آن نجات یافت

یکی از پر سر و صداترین بازیکنان فصل نقل و انتقالات تابستانی بیست و دوم لیگ برتر، کاوه رضایی بود که از بازگشت به ایران و باشگاه سابقش در اروپا خبر داد.

کاوه رضایی که بارها از او به عنوان بمب نقل و انتقالات فصل جاری لیگ برتر یاد می شود، تیرماه امسال با دو پیشنهاد از سوی باشگاه های پرسپولیس و استقلال به یکی از پر سر و صداترین بازیکنان نقل و انتقالات تبدیل شد. اما در نهایت این بازیکن پس از انتشار مصاحبه ای مبنی بر تمایلش برای بازی در استقلال، با مصطفی آجورلو (مدیرعامل وقت استقلال) قرارداد بست و در نهایت در پایان اردوی آبی پوشان راهی این کشور شد. تا این تیم را تا ترکیه همراهی کند و چند روزی با هدایت ریکاردو ساپینتو به تمرینات تاکتیکی و بدنسازی پرداخت.

در آن روزها و با توجه به پر بودن لیست استقلال، ارسلان مطهری حاضر به ترک لیست استقلال نشد تا کاوه رضایی به عنوان دستیار قرضی به تراکتورسازی منتقل شود. چندی پیش با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات زمستانی بار دیگر این بمب خبری در اطراف باشگاه استقلال کار گذاشته شد تا گوش همه رقبای این تیم را کر کند اما در نهایت این بمب در باشگاه استقلال منفجر نشد!

با صحبت های اخیر مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر انتقال کاوه رضایی و کشاندن پرونده این بازیکن به کمیته استیناف، به نظر می رسد این فوتبالیست کرمانشاهی باید در نیم فصل دوم با پیراهن قرمز تراکتورسازی به میدان برود. ضمن اینکه طبق اعلام سازمان لیگ حداقل قرارداد بازیکن و باشگاه باید یکسال باشد، بنابراین کاوه رضایی فعلا بازیکن تراکتورسازی محسوب می شود و باید در تبریز و زیر نظر تیم فوتبال بازی کند. سرمربی اسپانیایی این تیم حداقل تا پایان فصل جاری.

باید توجه داشت؛ مهمترین و شاید بهترین اتفاق پس از انفجار آن بمب در باشگاه استقلال این بود که با تصمیم کمیته تعیین وضعیت در خصوص ادامه حضور کاوه رضایی در باشگاه تراکتورسازی، دیگر نیازی به امضای قرارداد استقلال برای کاوه نیست. با این تیم در نیم فصل دوم بیش از 11 میلیارد تومان برای پرداخت پول یا غرامت به این بازیکن.

دیدگاهتان را بنویسید