بمب بزرگ استقلالی از بین رفت؟ نظر ریکاردو در مورد این ستاره آبی

بمب بزرگ استقلالی از بین رفت؟  نظر ریکاردو در مورد این ستاره آبی

رضا آذری و امین قاسمی نژاد دو بازیکن استقلال هستند که در روزهای گذشته اخبار زیادی مبنی بر احتمال جدایی آنها شنیده می شود.

قاسمی نژاد پس از نیم فصل اخیر لیگ برتر با فرصت کمتری برای بازی به صورت قرضی راهی گلگر شد و نیم فصل را به عنوان شاگرد امیر گالنووی در کارنامه خود ثبت کرد. حالا در حالی که یک سال دیگر از قراردادش با استقلال باقی مانده، در تمرینات آبی پوشان شرکت می کند. قاسمی نژاد البته پیشنهاداتی دارد و با حضور چند مهاجم در استقلال، احتمال جدایی او بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد.

برای رضا آذری هم چنین داستانی را می بینیم. او یک سال دیگر با استقلال قرارداد داشت اما در جلسه ای که با مدیران باشگاه داشت آن را یک سال دیگر تمدید کرد تا قراردادش تا پایان سال 1403 باقی بماند. با این حال آذری این نگرانی را هم دارد که به دلیل ترافیک در خط حمله فرصت بازی پیدا نکند و شایعات زیادی درباره انتقال قرضی او به یک تیم لیگ برتری شنیده می شود.

در چنین فضایی ریکاردو ساپینتو در تمرین روز گذشته استقلال به صورت جداگانه با آذری و قاسمی نژاد به همراه خسرو حیدری جلسات کوتاهی برگزار کرد و جویای آخرین وضعیت آنها شد. به نظر می رسد این دو بازیکن شخصا علاقه مند هستند به تیمی بروند که در مدت زمان کوتاهی فرصت بیشتری برای بازی داشته باشند و حالا باید دید آینده آنها چه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید