بمب بزرگ استقلال خنثی شد. زمانی که مهاجم پرسپولیس به استقلال نرفت

بمب بزرگ استقلال خنثی شد.  زمانی که مهاجم پرسپولیس به استقلال نرفت

محمد رویانیان، مدیرعامل سابق پرسپولیس در بخشی از خاطرات خود به اتفاق جالبی در خصوص جذب کریم انصاری فرد اشاره می کند. روجانیان که در آن زمان موفق شده بود ستاره های فوتبال را راضی به عقد قرارداد با پرسپولیس کند، با درخواست فتح الله زاده برای پایان دادن به مذاکره با کریم انصاری فرد مواجه می شود که مدعی است در ابتدا قبول کرده است، اما بعدها اتفاقاتی رخ می دهد که او را مجبور به جذب این بازیکن می کند. ، شماره 9 را به او بدهید.

مدیرعامل سابق سره پوشان در این گفت و گو توضیح داد: آن سال همه را استخدام کردیم و فقط کریم انصاری ماند. فتح الله زاده به من گفت هر بازیکنی داری، فتح الله زاده بمب افکن است، امسال حتی نمی تواند ترقه بزند، تو بیا فلان کار را بکن! لااقل کریم انصاری فرد را ببرم.” گفتم باشه! گفت جانم؟! گفتم آره.

وی همچنین درباره علت فسخ قراردادی که با سرمربی استقلال و آوردن انصاری فرد به پرسپولیس بسته است، گفت: صبح روز بعد دیدم او مصاحبه می کند مبنی بر اینکه رویانیان از رانت دولتی استفاده می کند و بنز و پورشه وارد می کند. با فتح الله زاده تماس گرفتم و گفتم این حرف ها چیست؟ دیروز به من گفت برگرد تا کریم انصاری فرد را بگیرم. الان اینطوری منو زدی؟ او گفت نه! این را خبرگزاری ها گفتند. گفتم عهد من و تو بسته شد! حالا اگه میتونی برو کریم رو استخدام کن. در حالی که او نبود کریم انصاری فرد را از اردبیل آوردم و در دفتر من قرارداد نوشت.

دیدگاهتان را بنویسید