بمب بزرگ پرسپولیس در یک قدمی منفجر می شود

بمب بزرگ پرسپولیس در یک قدمی منفجر می شود

در حالی که یحیی گل محمدی در آخرین مصاحبه خود گفته بود هیچ لیست ورود و خروجی را برای مدیران پرسپولیس ارسال نکرده است، اما مشخص است که اواین موضوع را مطرح کرده تا تمرکز تیمش در هفته های پایانی به هم نخورد. لیگ.

با این حال یکی از گزینه های اصلی پرسپولیس برای نقل و انتقالات تابستانی، علی علیپور است. این مهاجم که با توجه به پایان قراردادش با مارتیمو در پایان فصل، بازیکن آزاد محسوب می شود، قرمزها تنها باید این بازیکن را متقاعد کنند تا او را به خدمت بگیرند.

علیپور نیز در مصاحبه های اخیرش، علیپور هم مانند بیرانوند به صراحت اعلام کرده که علاقه مند به بازگشت به پرسپولیس است، اما در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده پیراهن تیم سابق را بر تن خواهد کرد، گفت که هنوز پیشنهادی ارائه نکرده است. سوالی که نشان می دهد بازیکن سابق پرسپولیس منتظر مذاکرات رسمی با مدیران پرسپولیس است. در غیر این صورت او نیز مانند برخی از لژیونرها از اهداف خود برای ادامه فوتبال در اروپا و خارج از کشور صحبت کرد.

علیپور اخیرا پیشنهادی 300 هزار دلاری از ماریتیمو برای تمدید قرارداد دریافت کرده است. ادعا می شود این پیشنهاد نسبت به قرارداد قبلی او کمتر است بنابراین حضور او در پرتغال سود مالی زیادی برای این بازیکن نخواهد داشت. به نظر می رسد بازیکنان پرسپولیس احتمالا حاضر باشند معادل ریالی او را به مهاجم سابقش بپردازند.

بنابراین احتمال حضور علیپور در فصل آینده در پرسپولیس بسیار زیاد است. مهاجم سابق پرسپولیس برای صعود به لیگ پرتغال رفت و اگرچه توانست در مارسیتیمو به جایگاه نسبتاً ثابتی دست پیدا کند اما این موفقیت با آنچه او در نظر داشت متفاوت است. علیپور الان و دو سال است که به تیم ملی دعوت نشده و تیم بزرگتری مثل مهدی طارمی را در پرتغال نمی بیند.

بنابراین بازگشت او به پرسپولیس یکی از اهداف تابستانی این بازیکن است. شنیده ها حاکی از آن است که تصمیم او برای حضور مجدد در فوتبال ایران جدی است و باید دید مدیران پرسپولیس چه زمانی به صورت رسمی با او مذاکره خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید