بهترین خبر ممکن برای استقلالی ها رسید!

بهترین خبر ممکن برای استقلالی ها رسید!

پیمان بابایی آخرین خرید تابستانی استقلال بود که نامش به لیست بازیکنان بزرگسال آبی ها اضافه شد. وینگر فصل گذشته تراکتورسازی که قرار است به عنوان وینگر در بین شاگردان سا پینتو استفاده شود بلافاصله پس از امضای قرارداد به تمرینات استقلال اضافه شد. آبی ها در نقل و انتقالات تابستانی با سجاد شهبازادا، محمدحسین زواری، امید حمیدی فر، رضا میرزایی و سیدمحمد حسینی به همراه پیمان بابایی قرارداد امضا کردند.

محمدحسین مرادمند و عارف غلامی دو مدافع فصل گذشته استقلال قرار است قرارداد خود را با آبی پوشان تمدید کنند و در صورت قطعی شدن تمدید قرارداد این دو بازیکن، لیست بازیکنان بزرگسال استقلال کامل می شود و مدیران باشگاه باید برای جذب بازیکنان جدید در فهرست خود تغییراتی ایجاد کنند. و فروش چند بازیکن دیگر در تیمشان است.

استقلال هنوز 4 خرید تابستانی دارد!
مدیران استقلال فعالیت های نقل و انتقالاتی خود را بر اساس نیاز سا پینتو انجام می دهند. محمد محبی و کاوه رضایی دو هدف فعلی آبی ها در بازار تابستانی هستند و قراردادهای نقل و انتقالات محبی و رضایی به بازیکنان استقلال در شرف اتمام است و جذب این دو بازیکن از استقلال دور از انتظار نیست.

صالح حردانی تنها مدافع راست تخصصی استقلال در فصل جدید است و قرار است سا پینتو یک گزینه داخلی برای پست دفاع راست به مدیران باشگاه ارائه کند. همچنین سرمربی پرتغالی استقلال در حال ارزیابی بازیکنان خارجی موجود در بازار نقل و انتقالات است چرا که سا پینتو قصد دارد یک هافبک بازیساز خارجی را به لیست تیمش اضافه کند تا استقلال 4 خرید دیگر از او جلوتر بگیرد.

آبی های پایتخت برای قرار گرفتن 4 بازیکن جدید خود در لیست نیاز به تغییرات و تحولات اساسی در لیست خود دارند و احتمال جدایی برخی بازیکنان از استقلال وجود دارد.

نتایج احتمالی چیست؟
امین قاسمی نژاد خرید معروف استقلال در شروع لیگ بیستم نیم فصل دوم را به صورت قرضی در گلگر سپری کرد اما این روزها در تمرین استقلال حاضر شده و منتظر نظر سا پینتو برای ادامه همکاری با آبی پوشان پایتخت است. شایعات و گمانه زنی های زیادی درباره ادامه همکاری قاسمی نژاد با استقلال شنیده می شود اما این مهاجم باتجربه هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته و منتظر نظر سرمربی پرتغالی خود است.

سعید مهری هافبک دفاعی استقلال که به تازگی قرارداد خود را تمدید کرده، دیگر گزینه احتمالی جدایی از جمع آبی پوشان است. با توجه به ترافیک خط هافبک استقلال، مهری فرصت کمی برای حضور در ترکیب آبی ها پیدا کرده و تیم هایی مانند مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در حال حاضر به دنبال جذب او هستند.

مهدی تیکدری نژاد یکی از گزینه های تقویت سمت راست خط دفاعی آبی ها محسوب می شود و بر اساس شنیده ها مدیران استقلال به دنبال جذب مدافع گل گهر و معاوضه با سعید مهری هستند که برای این انتقال باید منتظر ماند روزهای آینده و تصمیم نهایی سرمربی پرتغالی استقلال.

آرش رضاوند نیز با لباس شخصی در اولین تمرین استقلال حاضر شد و دقایقی با سا پینتو صحبت کرد. رضاوند که نیم فصل خوبی را در فولاد به صورت قرضی سپری کرد، به دنبال انتقال دائمی به این تیم است و علاقه دارد زیر نظر جواد نکونام به کار خود ادامه دهد.

علیرضا کوشکی و میتبی نجاریان دو بازیکن فولاد گزینه های احتمالی هستند که در روزهای اخیر نام آنها برای معاوضه با آرش رضاوند مطرح شده است اما هنوز صحبت های قطعی در مورد انتقال رضاوند به فولاد یا معاوضه او انجام نشده است و به همین دلیل هافبک سرخپوشان. آبی ها برای لیگ بیست و دوم سرنوشت نامعلومی دارند.

سینا خادم پور که فصل گذشته در نفت مسجد سلیمان حضور داشت، دیگر بازیکن لیست بزرگسالان استقلال است. او که در آکادمی آبی ها بزرگ شده است، هیچ گاه نتوانست جایگاه محکمی برای خود در تیم بزرگسالان پیدا کند و این امکان وجود دارد که قطعا در تابستان بازار استقلال را ترک کند تا تجربه بیشتری کسب کند و از یکی از لیگ های بزرگسالان تیمش استفاده کند. سهمیه .بیست و دوم را خالی کنید.

حسین زاده و جدایی تاثیری در لیست استقلال ندارد!
امیرحسین حسین زاده، پدیده جوان آبی ها در رادار باشگاه شالاروی بلژیکی قرار دارد و مذاکراتی بین او و باشگاه بلژیکی انجام شده است. حسین زاده برای جدایی از استقلال در ازای پرداخت 250 هزار دلار بند فسخ قرارداد دارد که این بند هنوز توسط شالارووا از سوی مدیران باشگاه پرداخت نشده و حسین زاده در تمرینات استقلال حضور داشته است.

حسین زاده 21 ساله جزو تیم زیر 23 سال استقلال است و در صورت جدایی، استقلال می تواند با بازیکن زیر 23 سال به خدمت بگیرد و جدایی وینگر جوان تاثیری در لیست بزرگسالان آبی پوش پایتخت نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید