بهترین خبر ممکن برای پرسپولیس و یحیی رسید

بهترین خبر ممکن برای پرسپولیس و یحیی رسید

مرتضی پورعلیگنجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل نداشتن ITC دو دیدار ابتدایی تیمش در لیگ برتر را از دست داد و حالا برای دیدار با آلومینیوم اراک در شرایط نامناسبی قرار دارد.

در همین زمینه گفته می شود پور علیگنجی به دلیل محرومیت یک جلسه ای که از حضورش در نفت تهران باقی مانده است، نمی تواند پرسپولیس را در دیدار مقابل آلومینیوم اراک همراهی کند و محرومیت یک جلسه ای این بازیکن اجرا خواهد شد. از زمان صدور کارت بازی او و عدم حضورش در دیدار با ذوب آن در هفته اول ربطی به محرومیت یک جلسه ای نداشت.

حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: محرومیت مشمول صدور ITC نیست و این محرومیت توانست در اولین بازی مقابل ذوب آهن اعمال شود. با این حال، ما در مورد همین محرومیت صحبت می کنیم و از نظر ما شامل مرور زمان می شد و نباید اعمال می شد. به هر حال مجازات پورعلیگنجی در بازی اول مقابل ذوب آخان به پایان رسیده و این برنامه اصلا درست نیست.

وی در خصوص اینکه باشگاه فولاد خوزستان نیز به دلیل حضور سینا اسدبیگی در ترکیب پرسپولیس مدعی شکایت از این باشگاه شد، گفت: در این باره اظهار نظر کرده ایم و فکر می کنم بهتر است به این موضوع هم اکتفا نکنیم. هنوز هیچ اطلاعیه ای دریافت نکرده ایم. به نظر من بهترین پاسخ به ادعای کذب باشگاه فولاد سکوت است و هر زمان که مراجع ذیصلاح از ما پاسخی بخواهند به آنها پاسخ خواهیم داد.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید