بهترین خبر ممکن برای اسکوچیچ; سرمربی تیم ملی کیست؟!

بهترین خبر ممکن برای اسکوچیچ;  سرمربی تیم ملی کیست؟!

تیم ملی فوتبال کشورمان که با شکست مقابل کره جنوبی از صدر جدول رده بندی فیفا در آسیا شکست خورد، با پیروزی مقابل لبنان و به دلیل محرومیت ژاپن مقابل ویتنام دوباره جایگاه خود را به دست آورد.

تیم ملی فوتبال کشورمان قبل از دیدار مقابل کره جنوبی 1572.89 امتیاز داشت که با 13.70 امتیاز با شکست در سئول و 1559.19 امتیاز منفی بود و ژاپن با پیروزی مقابل استرالیا توانست 11 امتیاز مثبت و با 1560.82 امتیاز و C کسب کند. 1.63 امتیاز بیشتر از ایران، رهبر قاره آسیا شد. این موضوع شانس ایران را برای صعود به دور دوم قرعه کشی جام جهانی کاهش داد چرا که ژاپن شانس بیشتری داشت اما باز هم شرایط تغییر کرد.

ژاپن امروز در دیداری غیرقابل پیش بینی مقابل ویتنام به تساوی رسید که نتیجه منفی 7.37 را برای این تیم رقم زد که به 1553.45 سقوط کرد. در حالی که ایران با پیروزی مثبت 5.3 امتیازی مقابل لبنان به 1564.49 امتیاز رسید و با وجود نتیجه بازی امارات و کره جنوبی و برتری در گروه A با اختلاف 11.04 امتیاز نسبت به ژاپن، باز هم در صدر جدول قرار گرفت. وارد قاره آسیا شد.

در صورت وقوع سه رویداد از پنج رویداد احتمالی، ایران اکنون شانس بیشتری برای صعود به دور دوم جام جهانی خواهد داشت. با حضور آمریکا یا مکزیک در پلی آف بین قاره ای، حذف احتمالی پرتغال مقابل مقدونیه شمالی که ایتالیا را حذف می کند، حذف سوئد از لهستان و حذف سنگال از مصر، پنج گزینه هستند که در صورت هر سه، ایران را به مصاف می برند. سید . دومی جام جهانی را پس خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید