بهترین خبر ممکن برای سردار آزمون رسیده است

بهترین خبر ممکن برای سردار آزمون رسیده است

تیم های فوتبال رم و فیورنتینا در چارچوب هفته پانزدهم سری آ ایتالیا یکشنبه 28 آذر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در دقیقه 25 به جای پائولو دیبالا وارد زمین شد اما در دقیقه 62 به دلیل مصدومیت جای خود را به استفان الشرائوی داد.

پس از این دیدار، یک روزنامه نگار ایتالیایی اعلام کرد که آزمون بین 15 تا 20 روز از میادین دور خواهد بود. اما پس از تشدید مغناطیسی هسته ای مشخص شد مصدومیت این بازیکن جدی نیست و می تواند در دیدار بعدی تیمش را همراهی کند.

در همین رابطه سایت ایتالیایی “ilromanista” گزارش داد که پائولو دیبالا و روملو لوکاکو به دلیل مصدومیت و محرومیت نتوانستند رم را مقابل بولونیا همراهی کنند و ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی این تیم روی سردار آزمون حساب ویژه ای باز کرد. دیدار تیمش در هفته 16. و آن بازیکن از ابتدا در ترکیب رم قرار خواهد گرفت.

پس از تیم های اینتر، یوونتوس و میلان، رم با 25 امتیاز در رده چهارم جدول سری آ قرار دارد و به دلیل فاصله بیشتر از بولونیا، دیدار این دو تیم بسیار حساس خواهد بود. تیم های رم و بولونیا یکشنبه 5 آذر از ساعت 20:30 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

لازم به ذکر است که پیش از این رسانه های ایتالیایی از تمایل تیاگو موتا، سرمربی تیم بولونیا برای جذب سردار آزمون خبر داده بودند.