بهترین ستاره استقلال مشتری خارجی هم پیدا کرد

بهترین ستاره استقلال مشتری خارجی هم پیدا کرد

در هفته های اخیر و پس از حضور مهدی کایدی در ترکیب استقلال، گفته می شد برخی از تیم های حاشیه خلیج فارس به دنبال جذب این مهاجم هستند اما حالا همشهری کایدی مشتری پیدا کرده است.

محمد محبی، مهاجم جوان باشگاه سانتا کلارای پرتغال که در ابتدای فصل با درخشش در هفته های اخیر و تاثیرگذاری بر روند کار ترکیبی و هجومی تیم استقلال با قراردادی قرضی یک ساله در ابتدای فصل جاری به استقلال پیوست. تیم استقلال از دو تیم امارات و قطر پیشنهاد داشت.

نزدیکان به باشگاه استقلال این بار گزارش دادند که ظاهرا با توجه به فاصله کمی که تا پایان قرارداد قرضی محبی با باشگاه استقلال باقی مانده، مدیر برنامه های این بازیکن در تلاش است تا محبی را برای فصل نقل و انتقالات آینده به یکی از دو لیگ عربی امارات و قطر بفرستد.

با توجه به افزایش قیمت دلار و مشکلات باشگاه استقلال برای تامین ارز و تمدید قرارداد دلاری بازیکنانی مانند محبی، به نظر می رسد مدیران باشگاه استقلال هنوز مذاکراتی را برای تمدید قرارداد این بازیکن آغاز نکرده اند. بازیکن. از طرفی باشگاه سانتا کلارا نیز خواهان انتقال قرضی این بازیکن به تیم های دیگر است که ظاهرا سرمربی فعلی تیم سانتا کلارا اعتقادی به حضور محبی در تیمش ندارد.

بنابراین بعید نیست در پایان قرارداد قرضی محبی یعنی 18 تیر برابر با 9 خرداد 2023، این بازیکن به تیمی عربی در منطقه خلیج فارس منتقل شود.

دیدگاهتان را بنویسید