ستاره یحیی مشتری عربستانی در پرسپولیس پیدا کرد

ستاره یحیی مشتری عربستانی در پرسپولیس پیدا کرد

محمد عمری بازیکن 23 ساله آذربایجانی تیم پرسپولیس در بیست و دومین دوره لیگ برتر موفق شد فصل موفقی را با این تیم پشت سر بگذارد.

این بازیکن اهل ارومیه استان آذربایجان غربی با 23 سال سن و یک راست دست با قد 173 سانتی متری است که در این فصل 26 بازی برای پرسپولیس به مدت 1190 دقیقه در این تیم لیگ برتری به میدان رفته است. عمری 12 بازی در ترکیب ثابت یحیی گل محمدی حضور داشت و در 14 دیدار از روی نیمکت به ترکیب اصلی اضافه شد.

محمد عمری در فصل پایانی چهار گل برای پرسپولیس به ثمر رساند که یکی از آنها گل به گهر سیرجان در دیدار رفت خارج از خانه بود که این تیم با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید. او در دیدار مقابل نساجی نیز دو گل برای تیمش به ثمر رساند و این دیدار با نتیجه 5 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید. آن گل ها در روزهایی بود که پرسپولیس از کمبود مهاجم رنج می برد. عمری در دیدار مقابل تراکتورسازی نیز در دقیقه 19 گل اول تیمش را به ثمر رساند که با نتیجه 3 بر 2 مغلوب پرسپولیس شد.

اما اخیرا محمد عمری جوان که فصل نسبتا درخشانی را در لیگ برتر سپری کرده است، پیشنهادهایی از چند باشگاه حاشیه خلیج فارس دریافت کرده است که یکی از آنها به عربستان و لیگ برتر آن کشور مرتبط است.

قیمت این فوتبالیست تهاجمی ارومیه ای پرسپولیس در سایت ترانسفر مارکت در حال حاضر 500 هزار تومان است که با احتساب قیمت امروز هر یورو در بازار ارز ایران حدود 60 هزار تومان حدود 30 میلیارد تومان برآورد می شود.

محمد عمری در حال حاضر تا 18 تیر 1406 بازیکن پرسپولیس محسوب می شود. چهار فصل دیگر و این فرصت برای مدیران باشگاه پرسپولیس فراهم شده تا هافبک هجومی تیمشان را با شرایط انتقال قرضی به تیم دیگری منتقل کنند. هر چند هنوز خبری در این زمینه از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس تایید نشده است

یادآور می شود عمری در آخرین دیدار پرسپولیس در قائم شهر مقابل نساجی برای تیمش به میدان نرفت. این بازیکن تا 9 خرداد 2027 با پرسپولیس قرارداد دارد و پس از آن بازیکن آزاد محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید