مشتری منتقد ستاره استقلال پیدا شد

مشتری منتقد ستاره استقلال پیدا شد

کوین یاماگا ستاره 26 ساله فرانسوی تیم استقلال که در لیگ برتر بیست و دوم به عنوان یکی از موثرترین بازیکنان استقلال در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی شناخته می شد و در لیگ برتر هفت گل به ثمر رساند و در 27 بازی در ترکیب اصلی تیم که پربازده ترین بازیکنان آبی ها بودند.

او با شروع لیگ برتر بیست و یکم به استقلال پیوست و دو فصل پیش با 10 گل بهترین گلزن استقلال بود. یمگا پس از پیوستن به تیم استقلال قراردادی دو ساله با این تیم امضا کرد که اعتبار آن تا 9 جولای سال جاری (23 ژوئن 2023) است و پس از آن یامگا بازیکن آزاد محسوب می شود.

این فوتبالیست که از زندگی در تهران و در بین بازیکنان استقلال بسیار راضی به نظر می رسد در حال حاضر با قیمتی در حدود 1.2 میلیون یورو یکی از گران قیمت ترین بازیکنان تیم استقلال در سایت نقل و انتقالات به حساب می آید و مدیران باشگاه استقلال … تمایل به ادامه همکاری با این بازیکن باید رضایت مالی او را برای ادامه همکاری با این تیم جلب کند.

کوین یاماگا پیش از این ابراز تمایل کرده بود که فصل آینده با آبی پوشان استقلال بماند اما یاماگا در حال حاضر منتظر تعیین سمت سرمربیگری استقلال است.

لازم به ذکر است؛ این بازیکن از باشگاه های حاشیه خلیج فارس پیشنهاد دارد اما بدیهی است با توجه به شناخت و حضورش در لیگ برتر ایران ترجیح می دهد فوتبالش را یا در استقلال یا یکی از تیم های لیگ برتری ایران ادامه دهد. دو باشگاه لیگ برتری می خواهند یاماگا را با پیشنهاد نقدی به خدمت بگیرند. قطعا در روزهای آینده با برگزاری جلسه باشگاه استقلال و مشخص شدن تکلیف سرمربی این تیم وضعیت این بازیکن مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید