بهترین گلزن استقلال غیب بزرگ مقابل گل گهر سیرجان

بهترین گلزن استقلال غیب بزرگ مقابل گل گهر سیرجان

دیدار تیم های گل گهر سیرجان و استقلال در حالی از هفته هفتم لیگ برتر بیست و دوم برگزار می شود که استقلالی ها سیرجانی گلزن آخرین بازی های خود مقابل این حریف را در اختیار ندارند.

وریا غفوری، کاپیتان فصل گذشته استقلال که پس از پایان قراردادش با این تیم نتوانست با باشگاه محبوبش تمدید کند، در 5 بازی اخیر استقلال سه بار موفق به گلزنی شد و از این حیث به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این تیم است. بهترین گلزن آبی ها مقابل تیم سیرجانی.

واریا غفوری یک بار در لیگ بیستم گل اول استقلال را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند که با گل مهدی کایدی با نتیجه 2-1 از زمین خارج شد. این دیدار در چارچوب هفته نهم لیگ برتر بیستم با سرمربیگری محمود فکری برگزار شد. وریا غفوری در همان بازی در دقیقه 30 یک پنالتی را از دست داد اما علیرغم همه چیز به عنوان بهترین بازیکن همان مسابقه انتخاب شد.

اما این بازیکن که اکنون در کنار شاگردان جواد نکونام و در تیم فوتبال خوزستان بازی می کند، در نیمه نهایی جام حذفی آن فصل مقابل دروازه گهر سیرجان یکی از ستاره های تیمش بود و در سال 74 موفق شد دو بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کند. دقیقه و 82 گل گهر سیرجان دروازه استقلال را برای صعود به فینال باز می کند.

دیدگاهتان را بنویسید