به روز رسانی تقویم سالانه فدراسیون وزنه برداری با 19 مسابقه و اعزام برنامه ریزی شده طی 8 ماه آینده


ساعت: 13:39
تاریخ انتشار: 1401/05/18
کد خبر: 1888724

فدراسیون وزنه برداری با در نظر گرفتن برنامه ای جامع برای استعدادیابی و برگزاری اردوها و مسابقات برای تمامی رده های سنی از خردسالان تا پیشکسوتان، تقویم سالانه مسابقات مختلف وزنه برداری را منتشر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، 15 مسابقه داخلی برای رده های سنی مختلف در گروه های مردان و زنان، 4 هیئت بین المللی، 4 سمینار کشوری، 6 دوره آموزشی برای داوران و مربیان و 8 ماه اردوی مستمر تیم ملی و … همزمان فعالیت کمیته استعدادیابی. ، مهمترین سرفصل های این تقویم سالانه است.

در تقویم سال 1401 برای اولین بار پس از وقفه ای چند ساله شاهد مسابقات قهرمانی کشوری مردان و زنان و همچنین پیشکسوتان و برای اولین بار لیگ منطقه ای وزنه برداری نوجوانان و جوانان و پسران هستیم.

در فاصله 8 ماهه تا پایان سال، روزانه 4 اعزام برون مرزی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی (ترکیه)، قهرمانی بزرگسالان آسیا (بحرین)، قهرمانی بزرگسالان جهان (کلمبیا) و قهرمانی پیشکسوتان جهان (ایالات متحده آمریکا) برگزار می شود. ردیف

بر اساس این تقویم رقابت های لیگ برتر باشگاه های مردان در ماه های آبان، آذر و بهمن و رده های سنی بانوان، نوجوانان و جوانان در پنج منطقه و بیش از دو مرحله در مهر و آذر برگزار می شود.

برگزاری سمینار روسای هیئت ها، سمینار ملی داوران، سمینار اصول مربیگری و سمینار روانشناسی ورزشی از مهمترین نقاط قوت تقویم جدید فدراسیون است.

دیدگاهتان را بنویسید