به روز رسانی لیگ برتر فوتبال؛ تراکتور در تایم اسدی پیروز می شود!


ساعت: 19:14
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896458

تراکتور 1 – نفت آبادان صفر; سپاهان سفر – صفر آلومینیوم; پیکان سفر – گل گهر 1; کرمان صفر کپر – ذوب آهن صفر، کپر رفسنجان – هوادار;

هفته ششم لیگ برتر امروز با برگزاری 8 دیدار در شهرهای مختلف ادامه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امروز هفته ششم لیگ برتر با برگزاری 8 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.

تراکتور در تبریز به مصاف نفت آبادان رفت. تراکتور بازی را بهتر آغاز کرد اما از حملات او نتیجه ای نگرفت. در نیمه دوم ریتم حملات تراکتورسازی بیشتر و بیشتر شد تا اینکه در آخرین ثانیه ها رضا اسدی متخصص گل های ثانیه های آخر دروازه تراکتور را باز کرد و 3 امتیاز شیرین خانگی را به دست آورد.

تراکتور 1
گل: رضا اسدی (3+90)

نفت صفر آبادان
گل:-



سپاهان در اصفهان میزبان آلومینیوم بود. سپاهان بازی را رو به جلو آغاز کرد اما حملات خود را متوقف نکرد تا هر دو تیم دست خالی به رختکن رفتند. نیمه دوم با برتری سپاهان ادامه یافت اما حملات این تیم راهی به آلومیون نیافت تا زردها در خانه متوقف شوند و آلومیون با ضربه ای شیرین راهی خانه شود.

سپاهان صفر
گل:-

آلومینیوم صفر
گل:-

پیکان در تهران میزبان گل گهر بود. گل قهار بازی را با صدای بلند آغاز کرد و برای بازگرداندن تیر خود گل برتری را به ثمر رساند تا به عنوان برنده به رختکن برود. در نیمه دوم پیکان تلاش کرد تا تلافی کند اما حملات جستجو و نجات این تیم به جایی نرسید تا گل گهر 3 امتیاز شیرین خارج از خانه را به دست آورد.

پیکان صفر
گل:-

گل گهر 1
گل: رضا شهری (9)

در کرمان برخورد مس با ذوب آهن. دیدار دو تیم در نیمه اول بدون حادثه به پایان رسید تا هر دو تیم دست خالی به رختکن رفتند. در نیمه دوم اتفاقی نیفتاد تا دو تیم در یک بازی خسته کننده امتیازات را تقسیم کنند.

عسل کرمان صفر
گل:-

ذوب آهن صفر
گل:-



استقبال مس از هواداران در رفسنجان.

مس رفسنجان
گل:

هواکش
گل:
ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید