بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت یوم الله ۲۲ آبان


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908296

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت یوم الله ۲۲ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت یوم الله ۲۲ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

22 آبان نماد استکبارستیزی و مظهر مقاومت مردم عزیز و جوانان کشورمان و یادآور سه واقعه مهم تاریخی تبعید امام خمینی (ره) به دلیل اعتراض به کاپیتولاسیون ننگین است. لایحه به دستور آمریکایی های رژیم پهلوی در 22 آبان 1343، حمله به تجمع و کشتار دانش آموزان توسط عوامل رژیم پهلوی در 22 آبان 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 22 آبان. سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در تقویم ظهور و سقوط ایران اسلامی ثبت شده است. ملت قهرمان ایران در هر سه واقعه مهم در مقابل استکبار و طاغوت ایستادگی کردند و چون سیلی خروشان ریشه استبداد را در کشور ریشه کن کردند و نهال پر از خیر و برکت جمهوری اسلامی ایران را کاشتند. به یاری خداوند امروز تبدیل به درخت نور شده است.

دشمنی آشکار و پنهان آمریکای جنایتکار با ملت شریف ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی که از جنگ جهانی دوم آغاز شد، با پیروزی انقلاب اسلامی به مرحله جدید و آشکاری رسید تا جایی که عملاً رو به رو شد. سفارتش به لانه جاسوسی تبدیل شد و برای براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی به هر اقدامی متوسل شد.

با تسخیر لانه جاسوسی در 22 آبان 1358، شاگردان پیرو خط امام، نه تنها پایه های سست و ناپایدار شبکه آمریکای جنایتکار را از بین بردند، بلکه عزم جدی انقلاب اسلامی را به جهانیان منتقل کردند. مقابله با استکبار جهانی صحت و ارزش تسخیر لانه جاسوسی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آن را انقلاب دوم و یوم الله نامیده است، امروز بیش از هر زمان دیگری آشکار است و ضرورت آن بر همگان ثابت شده است.

کودتای 28 مرداد، تلاش برای تجزیه ایران در سال 58، طراحی کودتا، حمله مستقیم نظامی به ایران در حادثه طبس، سازماندهی و سازماندهی گروه های تروریستی که منجر به شهادت 17 هزار نفر از هموطنانمان شد. سازماندهی جنگ علیه ایران با تحریک و حمایت از رژیم بعث صدام، اعمال تحریم‌های یکجانبه و چندجانبه، رفتارهای دوگانه در موضوع هسته‌ای، ایجاد جنگ‌های نیابتی در منطقه و تلاش برای تضعیف محور مقاومت، راه‌اندازی جنگ نرم و طراحی و مدیریت. 5 آشوب و هرج و مرج داخلی تنها گوشه ای از جنایاتی است که آمریکایی ها علیه ملت ایران انجام می دهند.

امروز سران کاخ سفید با کمک همپیمانان منطقه‌ای خود مانند رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی، جنگ ترکیبی مبتنی بر جنگ شناختی را با استفاده از امپراتوری رسانه‌ای علیه ملت ایران به‌ویژه جوانان و جوانان آغاز کرده‌اند. با تحریف حقایق، افکار عمومی جامعه را به نفع خود مدیریت کنند، هر چند ملت ایران که دولت‌گرا و زیرک است، تحت تأثیر این فضاسازی‌های دشمن قرار نخواهد گرفت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یوم الله 22 آبان، یاد و خاطره امام راحل (ره) شهدای انقلاب اسلامی را حفظ و با فرمانده معظم کل قوا تجدید بیعت می کند. حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) همگام با سایر اقشار ملت ایران اسلامی، آمادگی خود را برای مبارزه با استکبار جهانی در تمامی عرصه های حراست از انقلاب و نظام اعلام می دارند.

دیدگاهتان را بنویسید