بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت 22 آبان


ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907591

سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت 22 آبان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت 22 آبان بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است.

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی):
22 آبان روز صلابت ملت ایران در برابر ترفندهای استکبار است.


به سلامتی 13 نوامبر، روزی که خورشید را راندند.
22 آبان روزی که دانش آموزان مظلوم کشور به جرم حق طلبی خون خود را ریختند مبارک باد.
22 آبان روز فتح لانه جاسوسی شیطان بزرگ و افشای جنایات آمریکا و خیانت های پهلوی توسط شاگردان بصیر و انقلابی پیرو خط امام (ره) مبارک باد.


تأمل در ماجرای تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در 22 آبان 1342 و کشتار وحشیانه دانشجویان انقلابی در 22 آبان 57 و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 گویای این واقعیت است که این رویدادها با راهبردهای آمریکا در جهت هدایت رژیم پهلوی و اصلاح محاسبات و سیاست های نظام منفور شاهنشاهی همخوانی دارد.
انقلاب اسلامی علیرغم همه دشمنی‌ها، سنگ‌اندازی‌ها و موانعی که در این سال‌ها با آن روبه‌رو بود، با تکیه بر مردم مؤمن و انقلابی توانست تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و آرمان‌های خود را حفظ کرده و برای رسیدن به آن تلاش کرد. بنابراین در روزهایی که شاهد تحرکات سرکش مثلث شوم یهودی- عرب-آمریکایی در فضای آموزشی و تخریب هویت اخلاقی و علمی در مدارس و دانشگاه ها هستیم، شور و شوق و دانش دانش آموزان، معلمان، دانش آموزان، اساتید و اساتید و… مردم ملت با غیرت و سربلندی ایران، یک تقاطع معنادار استکبار پس از سالها می جوشد و این روز هویتی تازه به خود می گیرد. هویتی از انسجام و وحدت درونی که با خون شهدای روزهای آخر و در مشت های گره کرده مردم ایران اسلامی که شهدای ایران اسلامی هستند، صلابت جبهه حق را در مقابل استکبار جهانی به ارمغان می آورد. .
در آستانه فرا رسیدن 22 آبان، جامعه بسیجی مربیان و مربیان ضمن ادای احترام به روح شهدای سرافراز انقلاب اسلامی ایران، اعلام می دارد: از تبیین و تعمیق این روز بزرگ و این اجر الهی. یکی از مهمترین وظایف و رسالت های این نهاد مهم است که حضور موثر در این جشن ملی را وظیفه خود می دانند.
نوید ما: حضور باشکوه معلمان بسیجی در کنار سایر آحاد جامعه انقلابی در راهپیمایی باشکوه و وحدت آفرین 22 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی در اقصی نقاط ایران اسلامی.

دیدگاهتان را بنویسید