بیانیه کانون 740 بسیج فرهنگیان سراسر کشور در محکومیت اغتشاشات اخیر


ساعت: 17:16
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902472

کانون بسیج بدنسازان سراسر کشور در محکومیت اغتشاشات اخیر بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب پرهزینه اسلامی ایران همواره شاهد خباثت دشمنان بوده است. دشمنانی که هرگز منافع ملی و مردمی و ایرانی قدرتمند را نخواستند و تنها چیزی که می خواهند نابودی این آب و خاک است. اما ملت غیور ایران تصمیم خود را گرفته و با سربلندی کامل به سمت قله های پیشرفت حرکت می کند.

جمهوری اسلامی ایران به همت ملت سرافراز، خون شهدا، فضل حضرت صاحب الزمان، بصیرت و روحیه ملی مردم عزیز شکوفا شد.
بدیهی است که دشمنان دیرینه این سرزمین طاقت دیدن یک ایرانی مستقل و سربلند را ندارند و هر از چند گاهی لجاجت خود را علنی می کنند و برای اجرای نیات شوم خود به دنبال فرصت می گردند.
این بار پس از مرگ دختری جوان، دشمنان ما برهنه تر از همیشه و با تمام قدرت به میدان آمدند تا بتوانند در احساسات پاک مردم موج سواری کنند و از عناصر فریب خورده داخلی و گروه های تروریستی خارجی استفاده کنند. به اهداف خود برسند.
خائنان و دشمنان این مرز و بوم احساس کردند که این بار مفتضحانه شکست خواهند خورد
آنها می توانند با استفاده از ابزار دانش آموزان آتش ناآرامی را روشن نگه دارند، غافل از این که جوانان و نوجوانان، نسل امروز ما نسبت به گذشته فهیم تر و با بصیرت تر از گذشته، مبتنی بر عقلانیت هستند و الگوهای خود را بر اساس ارزش های والای انسانی قرار داده اند. و بدون شک این تلاش شیطانی آنها نتیجه ای جز شکست و ذلت برای آنها نخواهد داشت.
اینک ما معلمان و مربیان بسیجی ضمن محکومیت هرگونه اغتشاش و تلاش برای تجزیه طلبی و تعرض بیشتر به اقتصاد، امنیت و آسایش ملت غیور ایران اسلامی، بهره برداری ابزاری و عاطفی دانش آموزان و دانش آموزان را به شدت محکوم می کنیم. و بکوشیم تا دستور ولی امر مسلمین جهان را در نهضت ملی جهاد بدانیم و سخت کوشیم تا دشمنان خبیث مثل همیشه شکست بخورند.

دیدگاهتان را بنویسید