انتخاب کانون استعدادیابی بسیج اصفهان به عنوان کانون برتر کشور/ استقبال بسیجیان استان از آموزش بازی های بومی محلی

ساعت: 17:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804880

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان گفت: کانون استعدادیابی بسیج استان اصفهان به عنوان برترین مرکز استعدادیابی بسیج کشور انتخاب شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سرهنگ وحید رجبی ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اقدامات سازمان بسیج ورزشکاران استان افزهان اظهار داشت: بسیج متعلق به مردم است و متولیان بسیج برای مدت کوتاهی مسئولیت دارند و نباید بسیج را از خود بشناسند، اما باید «جنسیت خود را بدانند.

رئیس سازمان ورزشکاران بسیج دانشجویی استان اصفهان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده به مناسبت دهه مبارک فجر افزود: در حوزه سالن های ورزشی اولویت انتخاب مکان هایی بود که فاقد کانون های ورزشی باشد. “

وی درباره ساخت سالن های ورزشی توسط بسیج گفت: حدود 70 درصد بودجه عمرانی برای بسیج است اما 30 درصد منابع استانی محقق نشده و سوله ها تکمیل نشده است. اولویت ما تکمیل و ساخت سوله و سالن های ورزشی بود.

سرهنگ رجبی گفت: کلبه ها و سالن های ورزشی برای اسکان موقت افراد در مواقع بحرانی و ورزشی ساخته می شود و با این حساب به دنبال کلبه های ورزشی دور افتاده هستیم و در آینده نزدیک از این کلبه ها و همچنین شناسایی استعدادها استفاده خواهد شد. برای همه منطقه در سالن ها ورزش انجام می شود، مثلا فریدون شهر شهر کشتی، فلاورجان شهر والیبال و گلپایگان باشگاه کاراته است که از آن چند ورزشکار مستعد به تیم ملی پیوستند و کاراته گلپایگان اولین کشور شد. در کشور.

وی با اشاره به انتخاب کانون استعدادیابی بسیج اصفهان به عنوان برترین مرکز استعدادیابی بسیج کشور گفت: خانه خمینی شاه و خانه ورزش های رزمی نایین به زودی افتتاح می شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان در خصوص سایر برنامه های بسیج ورزشکاران گفت: مسابقات فوتسال نیروهای کشیک سپاه به مناسبت دهه مبارک فجر در نظر گرفته شده است. حدود 400 بسیجی زن و مرد در این دوره ها و همچنین دوره های آموزشی، کامپیوتر، برق و غیره شرکت کردند. برای تمامی قسمت ها اعلام شد

وی با تاکید بر لزوم انجام بازی های بومی گفت: بازی های بومی محلی مورد تاکید مقام معظم رهبری است. در این راستا آموزش بازی های بومی محلی را انجام دادیم که پیش بینی می شد دو هزار نفر در آن شرکت کنند اما دو هزار و 600 نفر از بسیجیان در این دوره ها شرکت کردند و استقبال خوبی از این دوره ها شد.

سرهنگ رجبی در خصوص گواهی شرکت در دوره گفت: گواهی شرکت در دوره بازی های بومی محلی برای همه افراد صادر می شود که به امضای رئیس فدراسیون می رسد و به زودی به شرکت کنندگان ارائه می شود. و کوهنوردی را دهه فجر می دانند و مربیان این رشته نیز برای آموزش بازی های بومی محلی آموزش می بینند.

وی در پایان ادامه داد: حضور در ورزش قهرمانی بودجه زیادی می طلبد اما عدم حق پخش تلویزیونی که باعث می شود هیچ حمایتی نداشته باشیم اما سیاست باشگاه مقاومت ورزش همگانی و استعدادیابی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید