بیش از 500 فلسطینی در یک روز دستگیر شدند

پلیس رژیم صهیونیستی نیز روز دوشنبه اعلام کرد که در آخرین روز 501 فلسطینی را در سرزمین های اشغالی شناسایی و بازداشت کرده است.

موجی از دستگیری فلسطینی ها به دنبال عملیات موفقیت آمیز جوانان فلسطینی در شهر العاد در نزدیکی تل آویو به راه افتاد. همچنین روز جمعه، کوبه شبتای، رئیس پلیس در سرزمین های اشغالی دستور عملیات ملی برای بازداشت فلسطینیان را صادر کرد.

در همین حال شورای اسرای فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در آوریل گذشته 154 دستور بازداشت موقت علیه فلسطینی ها را صادر کرده است.

بر اساس این گزارش، این کمیسیون روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که این احکام بین ۲ تا ۶ ماه و قابل تمدید است.

این گزارش حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی در مجموع ۶۸ حکم بازداشت موقت جدید صادر و ۸۶ قرار بازداشت موقت دیگر را تمدید کرده است.

خلیل العوضه اسیر فلسطینی است که در اعتراض به بازداشت موقت خود در زندان رژیم صهیونیستی از 68 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است. او در حال حاضر در وضعیت بحرانی به سر می برد.

رید رایان که او نیز زندانی است، در اعتراض به نگهداری در سلول انفرادی در زندان اوفر، 33 روز است که دست به اعتصاب غذا زده است.

زندانیان فلسطینی در بازداشت موقت 129 روز پیش در اعتراض به این سیاست تهاجمی تحت عنوان “راه حل ما آزادی است” دادگاه های اسرائیل را تحریم کردند.

دیدگاهتان را بنویسید