بیش از 62 هزار نفر از خوزستانی ها در اجرای سرود سلام فرمانده شرکت کردند.


ساعت: 10:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855571

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اعلام کرد؛

حجت الاسلام فرد آقایی گفت: تاکنون حدود 40 نمایش رسمی در استان خوانده شده که جمعیت 62 هزار نفری نوزادان و نوجوانان خوزستانی به همراه خانواده در این اجرا شرکت کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، حجت الاسلام احسان فرد آقایی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در سالن اجتماعات این اداره کل به ستاد تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: به استقبال چشمگیر مردم از این رویداد معنوی و فرهنگی بسیار چشمگیر.

وی افزود: تاکنون حدود 40 اجرای رسمی در استان خوانده شده است که جمعیت 62 هزار نفری نوزادان و نوجوانان خوزستانی به همراه خانواده خود در این نمایش شرکت کرده اند که نوید یک حرکت فرهنگی موثر و نشان دهنده عمق علاقه خانواده است. نوجوانان عزیز ما امام عصر (عج) هستند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در ماه آینده و تا جشن های دهه ولایت و امام جمعه، تعداد برگزاری این مراسم پرشور به 100 اجرا و جمعیت 150 هزار نفری برسد. .

حجت الاسلام فرد آقایی گفت: اجرای این سرود معنوی تاکنون با استقبال خانواده ها مواجه شده است و امیدواریم با برکت حضرت ولی عصر (عج) و رفع محدودیت های عروق کرونر، این سرود به صورت گسترده در همه جا توزیع شود. مناطق استان به ویژه مدارس.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید