بیمارستان حکیم کرمانشاه افتتاح شد


ساعت: 15:48
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892723

بیمارستان حکیم کرمانشاه جمعه امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، بیمارستان حکیم کرمانشاه پیش از ظهر امروز جمعه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان به طور رسمی افتتاح شد.

دکتر محمدرضا هدایتی در مراسم افتتاحیه این بیمارستان گفت: بیمارستان فوق تخصصی حکیم کرمانشاه با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد تومان به مساحت 12 هزار متر مربع و در 14 طبقه در مدت چهار سال ساخته شد که طی چهار سال انجام شد. با توجه به پروژه مذکور لحظه خوبی است.

رئیس بیمارستان حکیم با بیان اینکه این بیمارستان از سال 1400 به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد و امروز به طور رسمی افتتاح شد، گفت:

وی وجود هفت اتاق عمل هوشمند با فناوری روز، بخش اختصاصی IVF، بخش زایمان اختصاصی با اتاق زایمان با امکان حضور همسر را از ویژگی های این بیمارستان دانست و ادامه داد: هشت سوئیت برای این بیمارستان در نظر گرفته شده است. یک بخش گردشگری سلامت و اکنون برای دریافت مجوزهای لازم برای راه اندازی بخش MRI و آنژیوگرافی به کمک نیاز داریم.

دکتر هدایتی گفت: برای ساخت این بیمارستان از یارانه دولتی استفاده نکردیم و تمام سرمایه آن از بخش خصوصی و همکاران بوده و برای تکمیل تجهیزات بیمارستان به 100 میلیارد تومان دیگر نیاز داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید