تاریخچه برندها و جاذبه های کاخ نیاورا

ساعت: 18:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804891

برنامه «ایران» شبکه پرس تی وی در این قسمت به بررسی تاریخچه برندها در ایران می پردازد و کاخ نیاوران را به مخاطبان انگلیسی زبان معرفی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سرویس رسانه ملی خارج از کشور، برنامه این هفته ایران در دو قسمت به تاریخچه تمبر در ایران و روند چاپ در کشور و معرفی کاخ نیاوران تهران می پردازد.

گیسو میشا احمدی گزارشگر قسمت اول برنامه با مجموعه دار همراه می شود و ضمن بازدید از اداره پست اطلاعاتی از تاریخچه، ورود به کشور و روند چاپ تمبر در ایران را در اختیار بینندگان قرار می دهد.

غزه لزگی گزارشگر قسمت دوم برنامه با بازدید از کاخ نیاوران با نمایش این اثر تاریخی به ارائه تاریخچه و آثار تاریخی آن می پردازد. کاخ نیاوران در مجموعه باغ نیاوران به وسعت 11 هکتار واقع شده است.

برنامه «ایران» یکشنبه ساعت ۲۱ به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود. این برنامه در روزهای دوشنبه از ساعت 12:00، سه شنبه ساعت 07:00، چهارشنبه ساعت 03:00، پنجشنبه ساعت 08:00 و 16:00 و جمعه ساعت 00:00 تکرار می شود. علاقه مندان می توانند به لینک زیر مراجعه کنند.hhttps: //www.presstv.ir/Section/همچنین برنامه های 15015 را در سایت پرس تی وی ببینید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید