عوامل کلیدی که خط میانی را از سایر برندها متمایز می کند!


ساعت: 21:53
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881659

عوامل زیادی وجود دارد که فیکسچر متوسط ​​را از سایر برندهای این محصول متمایز می کند. در این مقاله به تفصیل به این موضوع پرداخته ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از نظر قیمت و کیفیت، خط میانی از برندهای دیگر سبقت گرفت.

وقتی صحبت از شرکت های تولید میلگرد می شود، بدون شک نام کارخانه فولاد میانه را خواهید شنید. این مجتمع فولادی در سال 1379 به طور رسمی آغاز به کار کرد و در ابتدا هدف آن رسیدن به ظرفیت اسمی 550 هزار تن انواع پروفیل فولادی در سال بود. از همان ابتدای کار پارامترهایی مانند: کیفیت بالا و قیمت مناسب دلیل این امر می باشد تمایز رقابتی آرمیچر متوسط ​​نسبت به سایر آرمیچرهابسیار قدردانی شود.


دلیل تفاوت قیمت یراق آلات متوسط ​​در کارخانه و بازار

اگر همیشه برای یک دستگاه بخرید اگر از بازار دیدن کرده باشید، حتما متوجه تفاوت قیمت بازار و کارخانه شده اید. این مشکل در بازار خرید و فروش هر نوع سخت افزاری امری طبیعی است. عوامل مختلفی می تواند باعث آن شود تفاوت قیمت یراق آلات متوسط ​​در کارخانه و بازار بدون شک مهمترین آنها میزان عرضه و تقاضا است.

گاهی اوقات عرضه این محصول از مجتمع فولاد متوسط ​​بیش از تقاضای بازار است. در چنین شرایطی در صورت ثابت ماندن قیمت در کارخانه، احتمال کاهش قیمت آن در بازار وجود دارد..


  • یراق آلات چگونه تامین می شود

برخی از مجتمع ها این بخش فولادی را با واسطه در بازار به فروش می رسانند. حضور واسطه ها می تواند منجر به نوسانات قیمت شود زیرا برخی از آنها محصولی را که از کارخانه دریافت کرده اند با قیمت بالاتری در بازار می فروشند. از طرف دیگر، ارسال سفارشات لوازم جانبی به کارخانه می تواند هزینه ها را کاهش دهد. اگرچه هزینه حمل و نقل و تهیه وسیله حمل و نقل این محصول بر عهده خریدار خواهد بود، اما عموماً این قطعه فولادی را می توان با قیمت مناسب تری از کارخانه تهیه کرد..


با توجه به نظرات کارشناسان اتو آنلاین:


تمایز رقابتی میلگرد متوسط ​​نسبت به سایر میلگردها در واقع در مقرون به صرفه بودن آن است. قیمت پایین این مقطع فولادی در کارخانه متوسط ​​در کنار کیفیت بالای آن باعث شده تا این محصول کاندیداهای زیادی در بازار داشته باشد.


a3927026 73b5 4e83 9c90 3e4362c9926e خبر خاکستری

میلگرد متوسط ​​کارخانه یکی از محصولات فولادی مرغوب در کشور است.


مقایسه مشخصات آرمیچر متوسط ​​با بقیه آرمیچرها

کارخانه میلگرد متوسط ​​از بدو تاسیس تاکنون توانسته اعتماد کاربران را جلب کند و از فروش بالایی برخوردار باشد. محصولات مجتمع فولاد از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در تولید آنها از استانداردهای جهانی استفاده شده است. برای درک بهتر این موضوع در زیر به میلگرد تولیدی این کارخانه با توجه به ویژگی های مختلف می پردازیم.:


  • وزن: با بررسی وزن میلگردهای تولید شده در کارخانه های مختلف می توان به این نتیجه رسید که وزن میلگرد متوسط ​​تقریباً با وزن این مقطع فولادی در مجتمع ذوب آهن اصفهان برابری می کند..

  • اندازه: کارخانه متوسط ​​به خریداران این امکان را می دهد که از بین اندازه های مختلف انتخاب کنند و باید توجه داشت که کمتر شرکتی وجود دارد که چنین فرصتی را داشته باشد. کارخانه فولاد آذربایجان این پروفیل فولادی را در سایزهای 10، 12، 14، 16، 18، 20، 22، 25، 28 و 32 به بازار عرضه می کند..

  • مقاومت در برابر ضربه: آزمایش های انجام شده برای تعیین مقاومت ضربه ای این محصول نشان می دهد که محصولات تولیدی متوسط ​​کارخانه انعطاف پذیری خوبی دارند و در دسته میلگردهای شکننده قرار نخواهند گرفت..

  • مقاومت در برابر زنگ زدگی: با توجه به اینکه مواد اولیه مورد استفاده برای تولید این مقطع فولادی در کارخانه متوسط ​​بلوک های فولادی می باشد، می توان انتظار داشت که مقاومت بسیار خوبی در برابر زنگ زدگی داشته باشند..

  • پلاستیسیته: در طی چندین آزمایش مختلف، خواص شکل پذیری این پروفیل فولادی مشخص می شود. تست کششی و خمشی سرد و گرم از جمله این آزمایشات است.

  • استاندارد تولید: این محصول در یک مجتمع متوسط ​​بر اساس 3 استاندارد داخلی و خارجی از جمله استاندارد ملی تولید می شود ISRI 3132، DIN 488 و DIN 1013 بودن.

  • فرم ظاهر: میلگرد متوسط ​​در اندازه های مختلف و اشکال آجدار یا صاف تولید می شود.


مقایسه قیمت یراق آلات متوسط ​​و سایر برندها

کارخانه ذوب آهن آذربایجان که در شهر تبریز قرار دارد، سابقه طولانی در ساخت این بخش فولادی دارد. از نظر قیمت می توان محصولات این مجتمع فولادی را بسیار مقرون به صرفه دانست، زیرا به نسبت قیمت یراق آلات بنابیراق آلات اصفهان و سایر کارخانجات، قیمت این محصول بسیار مناسبتر است.


به گفته کارشناسان آهن آنلاین:

تغییرات قیمت آرمیچر ظفر بناب، روزانه و لحظه ای است. به همین دلیل حتی کوچکترین تغییر در بازار آهن مانند: نوسانات نرخ ارز، تغییر قیمت مواد اولیه، کاهش یا افزایش تقاضا و عرضه می تواند تاثیرگذار باشد. یراق آلات بناب قیمت روز در فروشگاه کارآمد باشید این محصول فولادی تولید شده در کارخانه ظفر بناب با استانداردهای مختلف ملی و بین المللی توانسته است جایگاه خوبی در بازار آهن کشور به خود اختصاص دهد و علاوه بر مصرف داخلی به سایر کشورها نیز صادر می شود.. قیمت یراق آلات بناب امروز این بستگی به عواملی مانند اندازه، وزن و نوع استاندارد آن دارد.

مزیت رقابتی دیگر برای فیکسچر متوسط، حجم فروش و محل تحویل سفارشات است. به این ترتیب خریداران می توانند این قطعه فولادی را در تناژ بالا به طور مستقیم از کارخانه خریداری کنند که باعث کاهش قیمت نهایی می شود..


نگاهی به نمودار میانگین قیمت میلگرد در خرداد 1401

گرافیک را بررسی کنید میانگین قیمت آرمیچر در خرداد 1401 کمک می کند تا اطلاعات خوبی از روند قیمت این محصول به دست آورید. محدوده قیمت آرمیچر متوسط ​​در ژوئن 1401 تا هفته سوم، با شیب جزئی، افزایش می یابد. اما در هفته گذشته شاهد هستیم که قیمت این محصول روند نزولی داشته است.


به گفته کارشناسان آهن آنلاین:

میلگردهای میانی که در کارخانه فولاد آذربایجان تبریز تولید می شوند از جمله محصولات باکیفیت و مرغوب فولادی کشور هستند. قیمت روز میلگرد میانی تحت تاثیر عوامل مختلف دستخوش تغییرات لحظه ای می شود و اطلاع از نوسانات این محصول تنها با مشاهده جداول بدست می آید.لیست قیمت میلگرد میانی در سایزهای مختلف و استاندارد امکان پذیر است. از بین وسایل تولید شده، هزینه وسایل متوسط ​​اندازه آن بیشتر خواهد بود.”

این روند تا جایی ادامه دارد که قیمت میلگرد تولیدی متوسط ​​کارخانه حتی از قیمت پایین ابتدای خرداد نیز کمتر شود. دلایل زیادی برای این امر وجود دارد از جمله کاهش آمار ساخت و ساز به دلیل گرمای هوا که در نهایت قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار داد..


4c67c50c c76b 43bd 83da d7fff1a1bf7c خبر خاکستری

نمودار قیمت متوسط ​​16 میلگرد را در این تصویر مشاهده می کنید.


نگاهی به نمودار قیمت آهن میلگرد اصفهان در خرداد 1401

اگر بخواهیم تقریبا قیمت یراق آلات در اصفهان نگاهی بیندازیم، می بینیم که بازه قیمتی یراق آلات این کارخانه در دو هفته اول خرداد روندی صعودی دارد.


به گفته کارشناسان آهن آنلاین:

قیمت میلگرد اصفهان به دلیل تقاضای زیاد برای این محصول به ندرت ثابت بوده و در اکثر روزهای سال دائما در حال تغییر است. اخیرا شاهد افزایش قیمت روز میلگرد اصفهان در اوزان و سایزهای مختلف بوده ایم. از جمله دلایل این امر می توان به تحریم ها و بحران های اقتصادی اخیر در کشور، افزایش قیمت ارز و افزایش قیمت محصولات اولیه فولادی اشاره کرد که به نوبه خود تاثیر مستقیمی بر قیمت فولاد اصفهان دارد. و سایر کارخانه های فولاد..

هفته سوم خرداد 1401 با روندی تقریبا ثابت همراه بود و در هفته آخر این ماه قیمت ها کاهش یافت. یکی از دلایل اصلی این تغییر را می توان افزایش نرخ ارز دانست که در نهایت منجر به گرانی آهن آلات مانند یراق آلات شد..


45a21466 f625 4202 9264 e3e43c5ead7d خبر خاکستری

نمودار قیمت آرمیچر اصفهان 16 در خرداد 1401 را در این تصویر مشاهده می کنید.


آخرین کلمه

میلگرد متوسط ​​از نظر قیمت و کیفیت با سایر برندها متفاوت است و همین امر باعث شده است که این محصول در بازار آهن بسیار محبوب باشد. بر اساس آمار، درصد خرید و فروش در این مدت در شهرهای غربی و شمال غربی بیشتر است، اما این به معنای عدم تمایل پیمانکاران سایر نقاط کشور به خرید آن نیست. کیفیت بالای میلگرد متوسط ​​نسبت به سایر مجتمع های فولادی برای تولید میلگرد باعث رشد و بهبود سازه ساخته شده از آن می شود و از این رو یکی از برندهای محبوب میلگرد به حساب می آید.

حال برای حل مشکل خرید برندهای میلگرد مرغوب، این سوال پیش می آید که بهترین مرکز خرید این محصول فولادی کجاست! احتمالاً نام آشنا است اتو آنلاین (https://ahanonline.com/) شما هم این را شنیده اید قیمت انواع چدن به روز رسانی روزانه شما می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه قیمت یک یراق متوسط ​​را بررسی کرده و در زمان مناسب اقدام به خرید نمایید.





دیدگاهتان را بنویسید