میانگین قد بازیکنان در تمرین افزایش یافته است/ فدراسیون جوانان را از سایر تیم ها متمایز نمی کند.


ساعت: 21:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806887

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران از افزایش رشد بازیکنان این تیم در تمرینات خبر داد و گفت: تنها مشکل تیم جوانان عدم تجربه در مسابقات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد وکیلی در سومین جلسه کمیته فنی 1400 که امروز (دوشنبه 18 بهمن ماه) به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی برگزار شد، افزود: تیم ملی والیبال جوانان حدود یک سال است که تشکیل شده و خوشبختانه میانگین بازیکنان در آموزش افزایش یافته است.”

وی گفت: خوشبختانه فدراسیون والیبال تفاوتی بین تیم جوانان و سایر تیم ها قائل نیست. این بازیکنان تنها در مسابقات لیگ برتر جوانان امسال در نجف آباد حضور داشتند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان با اشاره به اینکه در سال 1401 به دنبال کسب سهمیه جهانی در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم، گفت: حضور شایسته در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال 2023 از دیگر اهداف این تیم است.

این وکیل دادگستری که در تمام استان ها برای بررسی سلامت بازیکنان حضور داشت، در ادامه این نشست گفت: باید به مربیان همه استان ها توجه کنیم چرا که اکثر استان ها در والیبال پیشرفت خوبی داشته اند و مانند گذشته نیست. که فقط دو استان بازیکن هستند.»

وی انتخاب مومنی مقدم به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان را مصداق ارزش و جایزه فدراسیون برای مربیانی دانست که سال ها با تیم ها کار کرده اند و افزود: این انتصاب را تبریک می گویم و برای این مربی آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان با یادآوری اینکه سرمربی هر تیم مسئولیت عملکرد این تیم را بر عهده خواهد داشت، افزود: اما این مسئولیت نمی تواند اجماع و رایزنی بین سرمربیان تیم های ملی والیبال ایران را برطرف کند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید