حضور خیران در ورزش یزد را از سایر نقاط کشور متمایز می کند

ساعت: 20:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792862

سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور خیران در ورزش یزد را از سراسر کشور متمایز می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سیدحمید سجادی دقایقی پیش در شورای اداری استان یزد با اشاره به اینکه 5 هزار و 135 ورزشکار شهید داریم، اظهار داشت: از این تعداد 400 شهید گرانقدر متعلق به شهرستان اردکان است.

وی افزود: استان یزد در برخی رشته های ورزشی از جمله شمشیربازی و والیبال پیشرو است در حالی که صنعت اسب سواری در یزد بی بدیل است.

سجادی ادامه داد: ما در اردکان وظیفه مهمی داریم که آن تکمیل خانه ورزشکاران است و چون در برخی خانوارها ورزشکاران شرکت کننده مجبور به اقامت در خارج از اردکان شدند، نیاز به این خانه ضروری است.

وی بیان کرد: یزد در ورزش های کشتی، اسکواش نیز پیشتاز است اما شاخصه یزد در ورزش با سراسر کشور حضور خیران است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما یک وظیفه مهم 11 ساله داریم که آن هم تکمیل سالن دوچرخه سواری است. امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قبل از المپیک پاریس و همچنین پیستی که اعتبار دارد، رویدادهای بین‌المللی را در این سالن تمرین کنیم.

وی با اشاره به بازدیدهای خود از شهرستان اردکان گفت: اتصال خط لوله آب خلیج فارس، احیای قنوات و گردشگری، توسعه بیمارستان ها، دوبرابر شدن جاده چوپانی، اجرای قانون فروش یک درصدی، مدیریت بومی در واحدهای صنعتی و معدنی، غیرنظامی احداث شهرک صنعتی در منطقه خرانق و غیره. از خواسته های مردم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید