فدراسیون کشتی از ما مدال نمی خواهد/ بچه ها در جایی تمرین می کنند که قهرمانان بزرگی تمرین کرده اند.


ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: 1401/03/18
کد خبر: 1844540

هدف فدراسیون تغذیه جوانان در سال های آینده و حمایت از آنهاست

سرمربی تیم کشتی فرنگی گفت: هدف ما حمایت و ساختن نسل خوب رزمنده برای آینده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسعود واحدی سرمربی تیم ملی کشتی نونهالان در گفتگو با اردوی تیمی گفت: اولین اردوی تیم ملی کشتی نونهالان با حضور 44 کشتی گیر در مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین آغاز شد. بحرین باشد

واحدی با اشاره به برگزاری اردوی داخلی کشتی افزود: بچه ها در محلی تمرین می کنند که قهرمانان بزرگ در آن تمرین می کنند و این جای تشکر و قدردانی ویژه از رئیس فدراسیون است که این امکان را برای تیم نونهالان فراهم کرد. . . “

سرمربی تیم ملی کشتی نونهالان به حاضران در این اردو گفت: بچه هانفرات اردو از مسابقات قهرمانی کشور سنندج انتخاب شده اند و شرایط خوبی دارند.

وی با بیان اینکه با توجه به هدف فدراسیون که آموزش و حمایت از ورزشکاران در سال های آینده است، گفت: به دنبال این هستیم که نسل خوبی برای مبارزات کشورمان بسازیم تا در آینده مدال های رنگی در مسابقات جهانی و المپیک به این نونهالان اهدا می شود.

واحدی تاکید کرد: رئیس فدراسیون کشتی همیشه به ما هشدار داده که در رده نوجوانان به دنبال مدال نباشیم، این درخواست درست است و نظم و انضباط و ضعیف نکردن بچه ها از اولویت های ما در تیم است.

سرمربی تیم کشتی نونهالان تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم مانند یک رزمنده قهرمان قهرمان تربیت کنیم و بچه ها طوری تربیت شوند که مسائل اخلاقی برای آنها و جامعه خودشان مهم باشد. برای خدمت.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید