تاریخ نگاری گرگ پارسی; شپرد ساندو را از آمریکایی ها گرفت

همیشه و همه جا، تلاش، پشتکار و قوی نتیجه خواهد داد. دقیقاً چه اتفاقی افتاد که باعث شد «هادی چوپان» فوق ستاره سرشناس بدنسازی کشورمان پس از 4 دوره حضور موفق و مستمر در بزرگترین رویداد بدنسازی جهان یعنی بازی های «مستر المپیا» صاحب ارزشمندترین و معتبرترین عنوان قهرمانی جهان شود. این مسابقات معتبر جهانی، عنوان قهرمانی و مالکیت. نماد این بازی ها «مجسمه ساندو» است. هادی چوپان هم اکنون اولین قهرمان سنگین وزن بدنسازی و پرورش اندام تاریخ ایران و قاره آسیا است که امسال در یکی از هیجان انگیزترین مسابقات مستر المپیا موفق شد تمامی رقبای سرشناس خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی این پیکارها را از آن خود کند. و برنده جایزه چهارصد هزار دلاری شد.

ایستادن برای آرنولد و رونی کلمن افسانه ای

هادی چوپان بدنساز حرفه ای سنگین وزن کشورمان که در دنیای این ورزش لقب «گرگ ایرانی» را دارد، پس از کسب دو عنوان سومی و یک مقام چهارمی در مستر المپیا در سال های 2019 تا 2021، امسال و در 2022 بازی های المپیا که توسط لاس وگاس آمریکا برگزار شد، توانستند از سوپراستارهای بزرگ و مشهوری مانند بیگ رامی (قهرمان دو دوره اخیر این رویداد معتبر) یا براندون کری (نائب قهرمان دو دوره قبلی) و تعداد زیادی عبور کنند. از برندهای عنوان شده از این رشته ورزشی برای اولین بار در تاریخ ایران و قاره آسیا عنوان قهرمانی مسابقات بدنسازی مستر المپیا را در رده آزاد کسب کرد. بیست و هفتم آذرماه، چهل و هفتمین دوره مسابقات بدنسازی معتبر «مستر المپیا» به میزبانی شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شد که هادی چوپان موفق شد در رده آزاد «مستر المپیا» مقام قهرمانی را از آن خود کند. پشت سر رقبای خود و جایزه 4001000 دلاری این مسابقه. بعد از هادی، درک لونسفورد، هم تیمی چوپان و یکی دیگر از شاگردان جوان و قدرتمند دیگر (هانی رامبد، مربی مشترک او و چوپان) مدال نقره مستر المپیا 2022 و جایزه 200 هزار دلاری را به دست آوردند و نفر سوم نیز نیک واکر آمریکایی با جایزه 100 هزار دلاری بود. . هادی چوپان ستاره بی بدیل بدنسازی و پرورش اندام ایران، اکنون با کسب این عنوان ارزشمند و پرافتخار قهرمان مستر المپیا، جا پای اسطوره های جاودانه این ورزش همچون آرنولد شوارتزنگر، رونی کلمن، لی هانی، جی گذاشته است. کاتلر، دورین یتس و … به برترین برند بدنسازی و بدنسازی جهان تبدیل شده است. افتخاری بزرگ و ارزشمند برای ورزش ایران و خانواده بدنسازی و پرورش اندام کشورمان که قطعا برای همیشه در تاریخ ورزش جهان ثبت خواهد شد.

چوپان را پیدا کن

بدون اغراق، اگر بخواهیم سطح کیفی مستر المپیا و پوشش بین المللی مسابقات قهرمانی در این رقابت معتبر را با سایر رشته های ورزشی و نبردهای بین المللی مقایسه کنیم، مطمئناً این رویداد قابل مقایسه با بازی های المپیک یا جام جهانی ورزش های جهان است. شرایط تبلیغات رسانه ای و ارزش و اعتبار بین المللی دارنده اعتبار و شهرت. هادی چوپان ستاره بی چون و چرای بدنسازی مدرن ایران و قاره آسیا با درخشش خیره کننده خود از سال 1398 تا به امروز ثابت کرد که همواره نماینده شایسته و سربلند ورزش کشورمان بوده است. مستر المپیک. پس شایسته نیست چنین اسطوره بزرگ و پرافتخاری را نبینیم و از کار بزرگ و ارزشمندی که او برای ورزش و پرورش اندام کشور در ایران کرده است چشم پوشی کنیم. البته امروز که هادی چوپان توانست عنوان قهرمانی مستر المپیاد را برای کشورمان به دست آورد و نماد ارزشمند این بازی ها یعنی «تندیس ساندو» ورزش ایران را فتح کند، باید او را مانند دیگر قهرمانان و اسطوره های پرافتخار جهان بیابیم. ورزش کشور

دیدگاهتان را بنویسید